Schiet alle mannetjes dood! 
Je moet de ingang vinden naar het ondergrondse gedeelte daaro, dat is die vette bunker in het midden. De ingang zit een eind verderop in zo'n gebouwtje... Correct me if I'm wrong. Dan kom je dus via een tunnel in die bunker.
Je moet de ingang vinden naar het ondergrondse gedeelte daaro, dat is die vette bunker in het midden. De ingang zit een eind verderop in zo'n gebouwtje... Correct me if I'm wrong. Dan kom je dus via een tunnel in die bunker.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dag beste gamer,
Top spel!!! Snel effe een vraagje, ik kan ook niet verder. Een van de levels moet je met een skilift naar boven. Het hele level heb ik uitgemoord en ik druk op de knop zodat de skilift moet vertrekken maar er gebeurt helemaal niets????:`(. Ik heb geen idee wat er mis gaat. Het gaat hier dacht ik om het level voor het level waar jij nu zit.
Effe een tip of zit er gewoon een bug in mijn @@@versie@@@.
Al vast bedankt.
Top spel!!! Snel effe een vraagje, ik kan ook niet verder. Een van de levels moet je met een skilift naar boven. Het hele level heb ik uitgemoord en ik druk op de knop zodat de skilift moet vertrekken maar er gebeurt helemaal niets????:`(. Ik heb geen idee wat er mis gaat. Het gaat hier dacht ik om het level voor het level waar jij nu zit.
Al vast bedankt.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ik denk niet dat je het hele level hebt uigemoord dan. Ik geloof dat er drie basissen zijn, die ene waar je gevangen zit, de skilift, en nog een derde en grootste waar je eerst heen moet nadat je uit de eerste ontsnapt, ben je daar al geweest?
The cyclographing developer
Ehm......da's een goeie..Op dinsdag 19 juni 2001 12:48 schreef vries335 het volgende:
Een van de levels moet je met een skilift naar boven. Het hele level heb ik uitgemoord en ik druk op de knop zodat de skilift moet vertrekken maar er gebeurt helemaal niets????:`(. Ik heb geen idee wat er mis gaat. Het gaat hier dacht ik om het level voor het level waar jij nu zit.
Al vast bedankt.
Ik speelde hem gisteravond weer eens na een mnd nix gedaan te hebben......
Ik heb een walktrough voor de liefhebbers 
Ik heb hem inmiddels uitgespeeld, maar ben op zoek naar een soortgelijk spel want ik vind IGI echt Super !!!
Iemand een aanrader ?
Oohja als je de walktrhough wilt hebben mail me maar ff op maikel@maikel.net
Ik heb hem inmiddels uitgespeeld, maar ben op zoek naar een soortgelijk spel want ik vind IGI echt Super !!!
Iemand een aanrader ?
Oohja als je de walktrhough wilt hebben mail me maar ff op maikel@maikel.net
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
IGI vond mijn muis niet zo prettig... Haperde als een stotterende hond... Moest ik weer mijn draadloos erin zetten..
sorry offtopic..
sorry offtopic..
Je begint op een heuvel en er zijn 3 basissen. Een voor je, die begin je uit te moorder. Je gaat van basis 1 naar basis 2 met de hoogspanningskabels!!! basis 2 moord je uit. Vervolgens loop ik naar basis 3, stuje de heuvel op en die moord ik uit. Ik zie de skilift en druk op het systeem naast de skilift, en ga in de skilift staan en dan...................Op dinsdag 19 juni 2001 13:07 schreef Potatoman het volgende:
Ik denk niet dat je het hele level hebt uigemoord dan. Ik geloof dat er drie basissen zijn, die ene waar je gevangen zit, de skilift, en nog een derde en grootste waar je eerst heen moet nadat je uit de eerste ontsnapt, ben je daar al geweest?
helemaal noppes!!!! K@%$#@$^%#@!#@%!%!#$@....
je weet wel...,.. niets
iemand? ergens een geheim of gewoon een verkeerde volledige versie van het net getrokken?? of effe een patch misschien???
greetz,
Still waiting for real A.I. (wacht ook nog steeds op HALO!!)
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Als je nou gewoon ff leest en ziet dat ik een complete walktrough heb en ik je die wel toe wil mailen als je ff je mailadres achterlaat of mij ff mailt dan is je probleem zou opgelost
Even kijken.....ja IK heb het gelezen....Op dinsdag 19 juni 2001 15:09 schreef CyCLoNe het volgende:
Als je nou gewoon ff leest en ziet dat ik een complete walktrough heb en ik je die wel toe wil mailen als je ff je mailadres achterlaat of mij ff mailt dan is je probleem zou opgelost
Maar ik hoef hem niet....iig bedankt.
Verwijderd
heel verstandig...er is geen hol aan als je met een walkthrough ernaast IGI zit te spelen. Het is juist zo'n kickuh spelOp dinsdag 19 juni 2001 15:43 schreef zephyer het volgende:
[..]
Even kijken.....ja IK heb het gelezen....
Maar ik hoef hem niet....iig bedankt.
Tja ik vind het zeker ook een kewl spel, alleen ik kwam op een moment ook niet verder , en dan is zo'n walk trough best wel handig.Op dinsdag 19 juni 2001 23:32 schreef slimpie het volgende:
[..]
heel verstandig...er is geen hol aan als je met een walkthrough ernaast IGI zit te spelen. Het is juist zo'n kickuh spel
En als er hier dan wat mensen vast zitten dan bied ik hem ff aan.
Ik heb hem zeker niet voor de hele game gebruikt want wat blijft er dan aan spel element over ?
Maar niemand die een goede opvolger c.q. vervanger kent voor dit spel ?
Check ff je objectives want als ik me niet vergis moest je op een van die basisen de stroom van die lift aanzetten.Op dinsdag 19 juni 2001 15:06 schreef vries335 het volgende:
[..]
Je begint op een heuvel en er zijn 3 basissen. Een voor je, die begin je uit te moorder. Je gaat van basis 1 naar basis 2 met de hoogspanningskabels!!! basis 2 moord je uit. Vervolgens loop ik naar basis 3, stuje de heuvel op en die moord ik uit. Ik zie de skilift en druk op het systeem naast de skilift, en ga in de skilift staan en dan...................
helemaal noppes!!!! K@%$#@$^%#@!#@%!%!#$@....
je weet wel...,.. niets
iemand? ergens een geheim of gewoon een verkeerde volledige versie van het net getrokken?? of effe een patch misschien???
greetz,
Still waiting for real A.I. (wacht ook nog steeds op HALO!!)
'T is alweer een paar weekjes geleden dat ik hem gespeeld heb maar zoiets staat me bij.
[overbodig?]
Voor objectives ga je naar de map en daar klik je op objectives waarna je kunt zien wat je precies moet doen en of je dat gedaan hebt.
Met nummers wordt aangegeven waar je welk objective kunt vinden of moet uitvoeren.
[/overbodig?]
Only fools are enslaved by time and space.
Pagina: 1