Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop of tablet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn moeder is op zoek naar een laptop/tablet. Alleen komen we er niet uit wat voor haar het beste geschikt is. Op dit moment heeft ze een tablet, maar deze werkt niet naar haar zin (traag, loopt vast, geheugen vol, etc.)

Het budget is max. 500 euro.
De laptop/tablet zal gebruikt worden voor spelletjes (niet al te zwaar als sims o.i.d.), films kijken en een beetje internetten (youtube e.d.)

Het formaat van de laptop/tablet liever niet te groot, we dachten iets van max 12 inch.

Iemand ideeën voor haar? :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:43

DarkSide

theres no place like ::1

Welk OS praten we over.
Een tablet op IOS of android of Windows? (of nog iets anders)
Daarbij wat zijn de specs die ze nu heeft. Dat ie traag is hebben we niet zo veel aan.
Als ze bv nu een i7 heeft met 250gb SSD en 8GB aan geheugen dan is er wat anders aan de hand.

PS verder verwachten we ook dat je eerst zelf eea uitzoekt wat jij denkt goed te zijn ipv een open vraag neer te zetten.

[ Voor 18% gewijzigd door DarkSide op 21-09-2015 16:01 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:55

D4NG3R

kiwi

:)

Sims o.i.d. zegt ook vrij weinig, ik neem aan dat er ook wel Sims games zijn voor Android en iOS, of word er toch gedoeld op de versie op de PC? Dan is een Windows tablet sowieso een must.

Maar verder ben ik het een smet DarkSide, de eisen zijn duidelijk maar er ontbreekt informatie over de huidige setup.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf wat rondgekeken, maar omdat ik er weinig verstand van heb dacht ik ik vraag hier om hulp.
Sims was een voorbeeldje (pc-versie) als ze een laptop zou nemen hoeft zoiets er NIET op te kunnen, maar simpelere spellen graag wel.

We zaten zelf te kijken naar een asus transformer book, maar ik vraag me af of hier films op te kijken zijn? Filmbestanden heb ik al digitaal. Zou ik die dan via de usb poort in het toetsenbord op de tablet kunnen krijgen?

Tablet die ze op dit moment heeft was een supergoedkope van de bart smit, heb hem nu niet bij de hand, maar de specificaties daarvan stellen weinig voor.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:43

DarkSide

theres no place like ::1

Nog weet ik niet zeker wat jullile nu zoeken.
Een tablet met Adroid of IOS. Of iets met een windows OS.
Ze heeft nu een goedkope tablet van de Bart smit. (neem dus aan iets met android).
En jullie zoeken iets wat sims kan draaien (PC versie is voorbeeld, maar hoeft er NIET op). Dus is windows dan wel of niet wenselijk ?

Dan komt de transformer book (welke type had je precies in gedachten) naar boven.
En hebben we het weer over een windows device.

Nogmaals. Wat zoek je precies. Wil je een Android/ios Tablet. Of wil je een windows tablet?
En wat ga je er precies mee doen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 18:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Werken Sims 1,2,3 en 4 überhaupt wel op een Windows RT? Er word blijkbaar overWindows 8.1 Pro gesproken.
En om welke Sims gaat het over?
Sims 2 gaat er zeker oppassen.

[ Voor 68% gewijzigd door MedionAkoya op 21-09-2015 19:51 ]

Trein?

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-11 15:52

Hokkie

Hello

Geloof me! iOS loopt elke ouder(e) mee weg. Makkelijk in gebruik, doet het altijd en lange batterijduur.

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hokkie schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:51:
Geloof me! iOS loopt elke ouder(e) mee weg. Makkelijk in gebruik, doet het altijd en lange batterijduur.
Geld ook voor Android en Windows.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-11 18:01

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Tsurany schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:56:
[...]

Geld ook voor Android en Windows.
Behalve Nexus 10 (Gloeiend heet, accu in 4 uur leeg, bepaalde apps werken niet meer na upgrade naar Android 5.0/5.1). :X
Enige voordelen zijn: Browsen in Chrome gaat erg snel en Minecraft, GTA III en SA draaien vloeiend.

[ Voor 15% gewijzigd door MedionAkoya op 21-09-2015 21:55 ]

Trein?

Pagina: 1