Notificaties veiling werken niet?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Topicstarter
Ik heb een actieve veiling, tot mijn verbazing kwam ik er gisteren achter dat ik al 6 biedingen had.

Ik heb geen notificaties per mail en/of bij het notificatie "dingetje" rechts bovenin gehad.

bij de notificatie instellingen staat het wel aan.

Is dit een bug in mijn profiel of in de hele site?

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:23

Detmer

Professioneel prutser

RRX schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:18:
Ik heb een actieve veiling, tot mijn verbazing kwam ik er gisteren achter dat ik al 6 biedingen had.

Ik heb geen notificaties per mail en/of bij het notificatie "dingetje" rechts bovenin gehad.

bij de notificatie instellingen staat het wel aan.

Is dit een bug in mijn profiel of in de hele site?
Een melding van een bod krijg je nooit toch? Alleen als je zelf een bod hebt gedaan en iemand er overheen gaan :)

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
Ik heb een advertentie geplaatst en was er vanuitgegaan/leek mij logisch als er iemand bied op mijn aangeboden object ik daar een melding van krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:59
Als je zelf het object aanbiedt krijg je hier inderdaad geen melding van als er een nieuw bod is geplaatst. Wel krijg je een mail/notificatie als de veiling is gesloten en daarin staat ook wie de hoogste bieder is met het desbetreffende bedrag.

Persoonlijk vind ik het niet echt nuttig om te weten als er een nieuw bod is geplaatst, maar die optie zou misschien voor anderen wel nuttig zijn en misschien dat Tweakers iedereen hierin ook zelf kan laten beslissen door deze functie in het notificatiesysteem te verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

RRX schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:01:
Ik heb een advertentie geplaatst en was er vanuitgegaan/leek mij logisch als er iemand bied op mijn aangeboden object ik daar een melding van krijg?
Koen179 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:52:
Wel krijg je een mail/notificatie als de veiling is gesloten
Dat vroeg ik mij af met het winnen van een veiling. Via email kwam er wel een melding, op de site helemaal niks nada noppes. ( notificatie winnen veiling, alleen via email? )

[ Voor 40% gewijzigd door Raven op 22-09-2015 15:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX

RRX

@life-

Topicstarter
Koen179 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:52:
Als je zelf het object aanbiedt krijg je hier inderdaad geen melding van als er een nieuw bod is geplaatst. Wel krijg je een mail/notificatie als de veiling is gesloten en daarin staat ook wie de hoogste bieder is met het desbetreffende bedrag.

Persoonlijk vind ik het niet echt nuttig om te weten als er een nieuw bod is geplaatst, maar die optie zou misschien voor anderen wel nuttig zijn en misschien dat Tweakers iedereen hierin ook zelf kan laten beslissen door deze functie in het notificatiesysteem te verwerken?
De optie om de melding te krijgen lijkt mij erg prettig. Nu moet ik iedere keer via een aantal klikken naar mijn advertentie om het te checken.

Pagina: 1