Toon posts:

aluminium kasten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sjemig wat een kastenoerwoud...
Ik ben zelf erg gecharmeerd van deze PC-70 aluminium case, http://www.highgreen.nl/aluminium/aluminium.html
Het is de bedoeling om 1 grote bak te bouwen waar ik 6 HD's in kan hangen, 4 stuks voor mijn Mp3's (160Gb,:9)en 2x20Gb Raid 0.
Er moet een Abit VP6 dual PIII 1 Ghz in.
Raden jullie me deze kast aan, of zijn er betere suggesties?

Verwijderd

Hij is veeeetttttttt...
Je moet er natuurlijk wel wat fans bijschroeven he.

Verwijderd

is wel een goede keuze
is mischien een id zet er een raam in zal e4r wel mooi uitkomen denk ik >:)

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

ziet er mooi uit .

staat er nog een prijs bij ?

is sowiezo makkelijker te bewerken , bij het maken van een window .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het ook een supergave kast :p, alleen istie volledig van alluminium, is moeilijk in het bewerken lijkt me, ivm maken van window....
Wil er dolgraag zo'n blauwe buis in hebben..
en uiteraard 2 grote venti's voor de stapel mp3 hd's....
Hij kost bij High Green zo'n 1200 piek, maar bij pricewatch tegen de 700 piek...alleen zonder voeding....:(

Verwijderd

is btw een Lian-Li pc case als ik mij nie vergis. Die highgreen is gewoon een distributor

Verwijderd

Zeer mooi, maar wel een beetje duur!

Verwijderd

Het zijn Lian Li's

Verwijderd

d8 ik al de ganse tijd maar met die klonen van cases...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:05
Dit is een case-modding forum, geen case forum.
Dus move naar HA :)

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 10:30
ik heb zelf de LianLi PC60. M.i. erg goede kast waar ook goed over nagedacht is. D.w.z. je kunt overal goed bij en het is ook makkelijk weer open en los te schroeven. Ideaal als je regelmatig in je kast moet zijn ;)

Bij mij zaten er 2 intake (voorzien van stoffilter) en 1 outlet fan in. 3 harde schijven kun je direct achter de intake fans zetten.

Wel effe op letten dat het ding waarschijnlijk zonder powersupply wordt verkocht.

Enige nadeel is dat het aluminium niet helpt om geluid te dempen.

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 14:06
Op dinsdag 19 juni 2001 13:26 schreef bertbal het volgende:
Ik vind het ook een supergave kast :p, alleen istie volledig van alluminium, is moeilijk in het bewerken lijkt me, ivm maken van window....
Wil er dolgraag zo'n blauwe buis in hebben..
en uiteraard 2 grote venti's voor de stapel mp3 hd's....
Hij kost bij High Green zo'n 1200 piek, maar bij pricewatch tegen de 700 piek...alleen zonder voeding....:(
1200 piek en jij wil er een raampje inzagen, ik wens je s6 je zal maar uitschieten. Ik zat al te twijfelen om in mijn Hq-08 een logo te zagen. Maar heb het lekker toch gedaan >:)
Als je hem hebt gekocht en je zaagt er een gat in posten die hap, dat wil ik wel eens zien.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee hoe ik daar het veiligst een window in kan zagen? Misschien met een bovenfrees ofzo? :?

• BartNL
Op dinsdag 19 juni 2001 14:28 schreef bertbal het volgende:
Iemand een idee hoe ik daar het veiligst een window in kan zagen? Misschien met een bovenfrees ofzo? :?
gewoon met een verstekzaag. Het zagen in aluminium is juist heel makkelijk met het goede zaagje >:)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Je hebt toch ook een PC-30 :? Een miniATX, waar kan je die kopen en vor hoeveel :9~

Verwijderd

Ja ik zie er niks aan. Hij is wel groot past lekker veel in maar om nou te zeggen hij is mooi. En de prijs is nog hoog ook.

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:44
ik zou best wel zo een ding willen hebben! :9~

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
alluminium is heel makkelijk te bewerken, ik heb het voor elkaar gekregen om met een vijl een heel stuk weg te vijlen

Verwijderd

bonchiq (oid) verkoopt ze weet alleen niet of zij aan particulieren leveren.

Verwijderd

Met een decoupeerzaag maak je er zo een mooi gat in ,even wat bijvijlen en klaar is kees.
Zijn die plaatjes trouwens ook van aluminium die je eruit kan halen om er een cd speler of whatever in te zetten??
Errug mooie kast dat wel ja.

• BartNL
yep, frontjes zijn ook alu :)
Pagina: 1