Al het goeie.......
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Tja wat zal ik er van zeggen: opzich heeft ie natuurlijk redelijk veel dezelfde voordelen als de 8850. (die ik heb
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Als je na gaat denken ( weet niet of je dat kan ) zou je misschien tot de conclusie kunnen komen dat ik misschien een 8210 wil gaan kopen. DuhhhhOp dinsdag 19 juni 2001 12:32 schreef kamstra het volgende:
waarom wil je dat weten
Al het goeie.......
maarreh, ik vind hem veel te klein, bedient niet echt handig, geef mij maar zo'n grote jongen, ik heb zelf een 7110, die vin ik prima
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Doe es ff normaal man!!Op dinsdag 19 juni 2001 12:36 schreef Beyond het volgende:
Als je na gaat denken ( weet niet of je dat kan ) ....
Het is maar net wat je het handigst lijkt. Sommige mensen vinden de 8210 veel te klein, maar anderen kicken daar juist op. Verder is een klein nadeel de productiefout die er was zodat de beeldschermpjes uitvielen.
Ik weet zeker dat er heel veel positieve punten op zijn te noemen aan de 8210. Alleen het uiterlijk al... Echt een mooi foontje.
Over het formaat, gewicht en mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid van nokia kan ik alleen maar lovend zijn
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Alleen is het idd zo dat er veel problemen zijn met de schermpjes
Dus nu is die productiefout opgelost ? Of weten jullie dat niet ? Het lijkt me wel dat er toch wel wat aan gedaan is nadat er toch wel redelijk wat klachten waren over het display.Op dinsdag 19 juni 2001 16:16 schreef bavara het volgende:
Verder is een klein nadeel de productiefout die er was zodat de beeldschermpjes uitvielen.
Al het goeie.......
klein is ie zeker, maar over die vingers ben ik het niet eens. natuurlijk een 3210 snaked veel lekkerder maar wanneer gebruik je de nummers eigenlijk. ik gebruik alleen maar de zwarte knoppen van de menu's en de twee met de telefoonhoorn erop, invoeren van nummers en smsen doe ik zeldenOp dinsdag 19 juni 2001 16:28 schreef Adarkar het volgende:
als je van heel erg klein houd, en kleine vingertjes hebt, en niet op kwaliteit let, is ie wel goed
kwaliteit, hij doet het nog steeds maar is inderdaad niet de beste foon. beeldschermen gaan regelmatig kapot (bij mij nog niet bij vrienden wel) en hij voelt erg plastic en slap aan.
maar belangrijkste is toch de grote en gewicht en dat zit wel goed.
ik ben dus positief over mijn 8210
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Verwijderd
ik heb zelf een nokia 8210 en hi bevalt me uitastekend, alleen op het begin moest ik aan de knopies wennen, maar daar heb ik nu geen last meer van.
Het is een top telefoon.
Ik heb er geen, maar heb al regelmatig met zo'n ding staan te spelen
Wat denken jullie dat een redelijk bedrag is om bij een 3310 (die in goede staat is & sim-lockvrij met 2 frontjes) bij te leggen voor een 2de-hands 8210???
PS:Toevallig geinteresseerden
Ja, twee vrienden van mij zijn naar het Nokia-centre in Amsterdam gegaan en daar werd het gratis gerepareerd.Op dinsdag 19 juni 2001 21:40 schreef quib het volgende:
[..]
]
daar heb ik nu ook last van. Weet iemand misschien wat je daaraan moet doen
Verwijderd
tja, ik vind het ook een gaaf toestel, de eerste produktie was idd fouten met de displays, ik werk zelf ik een EP winkel en daar zijn ze er iig niet echt over te spreken, ik wou hem zelf ook graag hebben maar dat werd me af geraden.
ja, positief...
de batterij gaat lang mee
En aan die kleine toetsjes ben je zo gewend (qua sms-en dan, snake doe ik echt niet op mn 8210).
Jammer dat tegenwoordig iedereen ermee loopt.
Oja, ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met het displaytje, behalve als ik in een vriescel loop, waar het heel koud is.
Verder kan ik alleen maar zeggen dat het een mega-telefoon is..
Maar daarvoor zou ik 'm niet in de winkel laten liggen
nee, das met alle lcd toestellen.Op woensdag 20 juni 2001 00:29 schreef Skate2000 het volgende:
Als je in een koude omgeving loopt, is ieder LCD schermpje traag.. dit is dus niet alleen voor de 8210.
Precies, zo denk ik er ook over. Dus heb hem besteld. Krijg hem ws vandaag.Op woensdag 20 juni 2001 00:29 schreef Skate2000 het volgende:
Als je er al vanuit gaat dat hij stuk zal gaan ben je fout bezig lijkt me... Alles kan kapot, ook deze telefoon.
BTW:
Heeft Nokia al wat aan die produktiefout gedaan ?
Al het goeie.......
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
En dat over die LCD schermpjes, dat zei ik toch? Wat bedoel je dan met "LCD toestellen"
Gaat weer nergens over!
Ik was gisteren bij 't nokia service point in schiedam omdat m'n 8210 van bijna een jaar oud ook 't bekende display probleem kreeg. Het is dus wel degelijk een produktiefout... In een kwartier tijd dat ik daar was kwamen er nog 3 mensen met 'tzelfde probleem binnen. Helaas waren de display's op, dus moet ik nog een keer terug om 'm te laten repareren. Ze zetten er dan een kompleet nieuw display in, valt uiteraard wel binnen de garantie!Op woensdag 20 juni 2001 13:15 schreef Skate2000 het volgende:
Volgens mij is er nooit sprake geweest van een productiefout..
Verwijderd
Tja ..welke telefoon niet van nokia.Op dinsdag 19 juni 2001 20:24 schreef tva_goku het volgende:
Hij is HEEL populair
ai sorry eigenlijk toch weer negatief
Net als met die 3310 rage, diep triest
De nu nieuw gemaakte 8210's hebben geen last meer die fout ????Op woensdag 20 juni 2001 21:52 schreef bureno het volgende:
[..]
Het is dus wel degelijk een produktiefout...
Al het goeie.......
Ik heb ook nog nergens last van btw.
Al het goeie.......
en nu heb ik geloof ik het nieuwere fabrikaat en daar zit niet die fout in, volgens de winkelman.
afgezien van het kleine beeldschermfoutje, is het echt een te gekke foon.
hij is klein, zodat je um niet dom aan je broeksriem moet hangen, of uit je zak halen als je gaat zitten (ziet er dom uit, zo'n koelkast model foon naast je pakkie shag op tafel). en er zit trillen op, das ook wel handig.
en hij ligt ook lekker in de hand, omdat hij zo klein is. en ook niet zwaar (79 gram).
en een goeie kwaliteit van het geluid, microfoon en luidsprekertje.
dus ik ben er wel tevreden over, afgezien van het foutje, is het dus en goeie foon.
en met een beetje abbo nog niet zo heel duur ook.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Al het goeie.......
Ik heb een 6210 en die is echt super! Grote display, wap, IrDA. Het is de keigoeiste!
zelf heb ik de 8210 en de 6210.
ik vind de 6210 wat makkelijker door de langere standby tijd en dergelijke
Al het goeie.......
Verwijderd
kwestie van accu vervangen door een 1200 mah accuOp vrijdag 22 juni 2001 10:17 schreef mech het volgende:
voor de 8210 is ook een carkit beschikbaar.
zelf heb ik de 8210 en de 6210.
ik vind de 6210 wat makkelijker door de langere standby tijd en dergelijke
Wordt ie dan ook niet gelijk een stuk zwaarder?Op vrijdag 22 juni 2001 13:25 schreef mxstrAEm het volgende:
[..]
kwestie van accu vervangen door een 1200 mah accu
Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Verwijderd
Verwijderd