• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 23:51

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Ik hoor zoveel negatieve dingen over de Nokia 8210. Zijn er ook nog mensen die er wel positief over zijn ?

Al het goeie.......

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

waarom wil je dat weten :?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
als je vroeg veel met playmobil gespeeld hebt moet je hem zeker nemen. :) sorry is idd geen positieve reactie.

Tja wat zal ik er van zeggen: opzich heeft ie natuurlijk redelijk veel dezelfde voordelen als de 8850. (die ik heb >:) ) in ieder geval lekker klein.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 12:32 schreef kamstra het volgende:
waarom wil je dat weten :?
Als je na gaat denken ( weet niet of je dat kan ) zou je misschien tot de conclusie kunnen komen dat ik misschien een 8210 wil gaan kopen. Duhhhh

Al het goeie.......

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ik kan nadenken, maak je geen zorgen.... :)
maarreh, ik vind hem veel te klein, bedient niet echt handig, geef mij maar zo'n grote jongen, ik heb zelf een 7110, die vin ik prima :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• bavara
  • Laatst online: 26-02 00:29
Op dinsdag 19 juni 2001 12:36 schreef Beyond het volgende:

Als je na gaat denken ( weet niet of je dat kan ) ....
Doe es ff normaal man!!

• bavara
Tja... Er worden inderdaad wel veel negatieve verhalen verspreid over de 8210 maar ik denk dat dit niet echt terecht is.

Het is maar net wat je het handigst lijkt. Sommige mensen vinden de 8210 veel te klein, maar anderen kicken daar juist op. Verder is een klein nadeel de productiefout die er was zodat de beeldschermpjes uitvielen.

Ik weet zeker dat er heel veel positieve punten op zijn te noemen aan de 8210. Alleen het uiterlijk al... Echt een mooi foontje. :9~

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:01
als je van heel erg klein houd, en kleine vingertjes hebt, en niet op kwaliteit let, is ie wel goed

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik denk ook dat het aan de gebruiker ligt, hoe je er mee omgaat. Ik hoor van vrienden bijna alleen maar positieve geluiden, maar in kassa was een tijdje geleden een reportage over de 8210,waaruit bleek dat zon 70 % uiteindelijk problemen kreeg met het beeldscherm. Misschien dat er nog iets over op die site staat, moet je maar ff kijken.

Over het formaat, gewicht en mogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid van nokia kan ik alleen maar lovend zijn

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Paul_
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik heb heel lang zitten twijfelen of ik de nokia 8210 zou nemen of een ander. Maar de negatieve geluiden over de nokia hebben mij doen besluiten om een siemens s35i te nemen.

Verwijderd

De nokia 8210 is zeker een goed toestel, vriend van me is er heel blij mee.
Alleen is het idd zo dat er veel problemen zijn met de schermpjes :(

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 16:16 schreef bavara het volgende:
Verder is een klein nadeel de productiefout die er was zodat de beeldschermpjes uitvielen.
Dus nu is die productiefout opgelost ? Of weten jullie dat niet ? Het lijkt me wel dat er toch wel wat aan gedaan is nadat er toch wel redelijk wat klachten waren over het display.

Al het goeie.......

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-03 21:39

Fisico

by Fabian

Op dinsdag 19 juni 2001 16:28 schreef Adarkar het volgende:
als je van heel erg klein houd, en kleine vingertjes hebt, en niet op kwaliteit let, is ie wel goed
klein is ie zeker, maar over die vingers ben ik het niet eens. natuurlijk een 3210 snaked veel lekkerder maar wanneer gebruik je de nummers eigenlijk. ik gebruik alleen maar de zwarte knoppen van de menu's en de twee met de telefoonhoorn erop, invoeren van nummers en smsen doe ik zelden

kwaliteit, hij doet het nog steeds maar is inderdaad niet de beste foon. beeldschermen gaan regelmatig kapot (bij mij nog niet bij vrienden wel) en hij voelt erg plastic en slap aan.

maar belangrijkste is toch de grote en gewicht en dat zit wel goed.

ik ben dus positief over mijn 8210

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

Hij is HEEL populair

ai sorry eigenlijk toch weer negatief

Verwijderd

hoi,
ik heb zelf een nokia 8210 en hi bevalt me uitastekend, alleen op het begin moest ik aan de knopies wennen, maar daar heb ik nu geen last meer van.

Het is een top telefoon.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 16:50 schreef qball het volgende:
De nokia 8210 is zeker een goed toestel, vriend van me is er heel blij mee.
Alleen is het idd zo dat er veel problemen zijn met de schermpjes :(
]
daar heb ik nu ook last van. Weet iemand misschien wat je daaraan moet doen

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik vinnem hem er errug gaav er uit zien...
Ik heb er geen, maar heb al regelmatig met zo'n ding staan te spelen :)
Wat denken jullie dat een redelijk bedrag is om bij een 3310 (die in goede staat is & sim-lockvrij met 2 frontjes) bij te leggen voor een 2de-hands 8210???
PS:Toevallig geinteresseerden ;) ?

• bavara
Op dinsdag 19 juni 2001 21:40 schreef quib het volgende:

[..]

]
daar heb ik nu ook last van. Weet iemand misschien wat je daaraan moet doen
Ja, twee vrienden van mij zijn naar het Nokia-centre in Amsterdam gegaan en daar werd het gratis gerepareerd.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
ik vind het wel een mooi telefoontje lekker klein en licht. Alleen zou de 3330 software erop moeten staan of die van de 3310(die heb ik ;) ) Dan zou hij helemaal goed zijn ;)

Verwijderd

kiek eens in de consumentenbond, pas nog getest, was volgens mij niet echt super goed...

tja, ik vind het ook een gaaf toestel, de eerste produktie was idd fouten met de displays, ik werk zelf ik een EP winkel en daar zijn ze er iig niet echt over te spreken, ik wou hem zelf ook graag hebben maar dat werd me af geraden.

ja, positief...
de batterij gaat lang mee >:) nee, ik weet ik het verder niet

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Al meer dan een jaar ben ik tevreden over mijn 8210.

En aan die kleine toetsjes ben je zo gewend (qua sms-en dan, snake doe ik echt niet op mn 8210).

Jammer dat tegenwoordig iedereen ermee loopt.

Oja, ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met het displaytje, behalve als ik in een vriescel loop, waar het heel koud is.

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Als je in een koude omgeving loopt, is ieder LCD schermpje traag.. dit is dus niet alleen voor de 8210.

Verder kan ik alleen maar zeggen dat het een mega-telefoon is.. :) Mooi, klein, kan alles. Waarom zou je 'm niet kopen? Als je er al vanuit gaat dat hij stuk zal gaan ben je fout bezig lijkt me... Alles kan kapot, ook deze telefoon.

Maar daarvoor zou ik 'm niet in de winkel laten liggen

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:52

allure

Titaan fase 2/3

Op woensdag 20 juni 2001 00:29 schreef Skate2000 het volgende:
Als je in een koude omgeving loopt, is ieder LCD schermpje traag.. dit is dus niet alleen voor de 8210.
nee, das met alle lcd toestellen.

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 00:29 schreef Skate2000 het volgende:
Als je er al vanuit gaat dat hij stuk zal gaan ben je fout bezig lijkt me... Alles kan kapot, ook deze telefoon.
Precies, zo denk ik er ook over. Dus heb hem besteld. Krijg hem ws vandaag. :)

BTW:
Heeft Nokia al wat aan die produktiefout gedaan ?

Al het goeie.......

• Operations
  • Laatst online: 04-02 17:24
8210 is een lekker klein compact telefoontje en de menu structuur van nokia is ook zeer makkelijk, en dat uitvallen van dat beeld waar zoveel nokia's last van schijnen te hebben heb ik geen last van met mijn 8210 en die is 2,5 jaar oud(ja ik was een van de eerste die hem had) :)

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

• Skate2000
Volgens mij is er nooit sprake geweest van een productiefout.. Het toestel is zoals ie is, en dat is "kwetsbaar" --> Als het al waar is.

En dat over die LCD schermpjes, dat zei ik toch? Wat bedoel je dan met "LCD toestellen" :?

Gaat weer nergens over!

• bureno
  • Laatst online: 12-03 17:06
Op woensdag 20 juni 2001 13:15 schreef Skate2000 het volgende:
Volgens mij is er nooit sprake geweest van een productiefout..
Ik was gisteren bij 't nokia service point in schiedam omdat m'n 8210 van bijna een jaar oud ook 't bekende display probleem kreeg. Het is dus wel degelijk een produktiefout... In een kwartier tijd dat ik daar was kwamen er nog 3 mensen met 'tzelfde probleem binnen. Helaas waren de display's op, dus moet ik nog een keer terug om 'm te laten repareren. Ze zetten er dan een kompleet nieuw display in, valt uiteraard wel binnen de garantie!

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-03 21:01
ik heb niets te klagen over die telefoon. heb hem zelf al een jaar en hij werkt nog perfect. geen problemen met display en dergelijke, wel paar keer laten vallen maar dat kan iedereen gebeuren

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 20:24 schreef tva_goku het volgende:
Hij is HEEL populair

ai sorry eigenlijk toch weer negatief
Tja ..welke telefoon niet van nokia.

Net als met die 3310 rage, diep triest ;(

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 21:52 schreef bureno het volgende:
[..]
Het is dus wel degelijk een produktiefout...
De nu nieuw gemaakte 8210's hebben geen last meer die fout ????

Al het goeie.......

• Skate2000
Ik hoop het!! Als het foutje nu verholpen is, heb ik dus een goeie! :P

Ik heb ook nog nergens last van btw.

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
ik ook. Krijg hem vanmiddag.

Al het goeie.......

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

ik heb mijn 8210 al een jaar nu en ben net aan me 3e bezig, iedere keer het schermpie naar de mallemoer. krijg wel gelijk een nieuwe, dat wel. maar is toch lastig.

en nu heb ik geloof ik het nieuwere fabrikaat en daar zit niet die fout in, volgens de winkelman.

afgezien van het kleine beeldschermfoutje, is het echt een te gekke foon.

hij is klein, zodat je um niet dom aan je broeksriem moet hangen, of uit je zak halen als je gaat zitten (ziet er dom uit, zo'n koelkast model foon naast je pakkie shag op tafel). en er zit trillen op, das ook wel handig.

en hij ligt ook lekker in de hand, omdat hij zo klein is. en ook niet zwaar (79 gram).

en een goeie kwaliteit van het geluid, microfoon en luidsprekertje.

dus ik ben er wel tevreden over, afgezien van het foutje, is het dus en goeie foon.

en met een beetje abbo nog niet zo heel duur ook.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• _FiReFoX_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-06-2025
Ik heb ook de 8210 en heb dus ook 1x die problemen met het beeldscherm gehad (half jaar geleden) Maar die heb ik gewoon naar een nokia service point gebracht en is dus gratis gemaakt. Afgezien van die ene keer met het beeldscherm vind ik het echt een super telefoontje. Batterij gaat ook niet al te lang mee maarja snachts kan je het toch opladen dus zo'n probleem is dat ook niet.

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Heb er vandaag net een gehaald, voordat ik naar het werk ging. Zag dat model daar zo staan en dacht: "hmm, da's wel en mooi dingetje." Heb hem gelijk gekocht met abbo van libertel, hem hem net achter de lader gedaan. Maar hij is zeker lekker compact.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Ik heb hem nu ook 1 dag. Bevalt goed. Vooral infrarood is erg handig. Hoefde gelukkig niet alle namen handmatig in te voeren. :)

Al het goeie.......

• TiMMaY
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Een 8210 ziet er mooi uit, alleen ik geloof niet dat ie in een carkit past. Ik weet niet of je dat ooit wilt, maar dan is het natuurlijk wel hadig om te weten. :)
Ik heb een 6210 en die is echt super! Grote display, wap, IrDA. Het is de keigoeiste! ;)

• justguyver
voor de 8210 is ook een carkit beschikbaar.
zelf heb ik de 8210 en de 6210.
ik vind de 6210 wat makkelijker door de langere standby tijd en dergelijke

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Topicstarter
Carkit hoef ik niet. En als de accu het maar 24 uur volhoudt is het wel voldoende. Laadt hem 's avonds wel weer op.

Al het goeie.......

• justguyver
ja dat kan ook alleen ik vind het teveel moeite om een telefoon iedere avond op te laden.

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 10:17 schreef mech het volgende:
voor de 8210 is ook een carkit beschikbaar.
zelf heb ik de 8210 en de 6210.
ik vind de 6210 wat makkelijker door de langere standby tijd en dergelijke
kwestie van accu vervangen door een 1200 mah accu ;)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op vrijdag 22 juni 2001 13:25 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

kwestie van accu vervangen door een 1200 mah accu ;)
Wordt ie dan ook niet gelijk een stuk zwaarder?

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• STING
  • Laatst online: 31-01 16:11
Ik heb een nokia 8210 sinds december en heb geen klachten, werkt prima.

alleen beetje klein ;)

Verwijderd

Een goede site voor consumentenreacties op producten is www.kieskeurig.nl. Staat ook wat over de 8210. Dikke 8 voor alles, behalve voor de duurzaamheid een 6...

Verwijderd

geef mij maar gewoon m'n motorola V3690.. veeel beter dan die stomme nokia's waar zowat iedereen mee loopt..
Pagina: 1