[Feat] Embedded tweets in GoT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

Topicstarter
Omdat er op het forum nogal wat tweets worden aangehaald, bijvoorbeeld voor nieuws over een bepaald onderwerp of als bron in het geval persoon x iets beweerd heeft lijkt het mij heel handig als alle gebruikers tweets zouden kunnen embedden.
Momenteel kunnen afaik alleen mods tweets embedden via hun HTML-rechten.

Hier bedoel ik niet mee dat elke gebruiker HTML-rechten zou moeten hebben, maar wellicht is er een mogelijkheid te bouwen om een [twitter]urlnaartweet[/twitter] tag te bouwen zonder dat er HTML-rechten nodig zijn.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/GZjfpg3GXKn0uGvRxm2l0t8i/full.png

Lekker kort.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Even 'up' van deze feat req. Er zijn een aantal topics geweest mbt embedded tweets, ik zie meerdere tussen 2012-2014. Wel met sympathie, maar nergens met uitsluitsel. Dit is de laatste die ik vond, geheel zonder reacties.

Ik wilde de vraag er ook bij hangen of het dan evt mogelijk zou zijn Instagram op vergelijkbare wijze te integreren. Weet ik hoe dat technisch allemaal werkt? Nop. Zou het leuk zijn om een twitter of insta o.i.d tag te kunnen gebruiken ipv te heruploaden etc etc. Zeker!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:49
Mooi idee, zeker ook voor insta & FB

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:13

crisp

Devver

Pixelated

De vraag is in hoeverre gebruikers bezwaar hebben tegen het feit dat ze hierdoor wel door twitter getracked worden. Om die reden embedden we op de frontpage ook geen share- en like-buttons...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
crisp schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:08:
De vraag is in hoeverre gebruikers bezwaar hebben tegen het feit dat ze hierdoor wel door twitter getracked worden. Om die reden embedden we op de frontpage ook geen share- en like-buttons...
Load/display on click?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

crisp schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:08:
Gebruikers die er bezwaar tegen hebben draaien vermoedelijk ghostery o.i.d. of werkt dat anders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik blokkeer alles van FB al via m'n hosts bestand. Ik wil niet dat zij mij volgen. Twitter heb ik wat minder moeite mee, maar er zijn vast gebruikers die verder gaan en andere social media blokkeren.

Load on click is wel een goede oplossing daarvoor. Zorg dan wel dat het duidelijk is waar de data vandaan komt. Dus niet iets als 'klik om te laden' maar 'klik om de FB post te laden' en 'klik om de tweet te laden'.

Andere optie is om een of andere wrapper er omheen te maken waarmee de post die embed wordt als plaatje geserveerd wordt, zodat je geen tracking hebt e.d., en dat klikbaar maken om naar de betreffende post van de dienst te gaan. Dan kan je ook de comments e.d. lezen. Maar dat vereist wel weer meer werk, schijfruimte op de servers en algemene load. Om nog maar niet te spreken over eventueel auteursrecht oid.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

zeef schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Load/display on click?
mja, in hoeverre volstaat een quote en link dan niet gewoon? Ik denk ook dat een load on click wellicht teveel afdoet aan de bruikbaarheid voor degenen die dit wel graag willen zien.

Ik ben persoonlijk echter gewoon allergisch voor dit soort 3rd party trackerswidgets, om een aantal redenen:
- bloat: tig kbs aan externe resources inladen voor een tweet van max 140 tekens
- security: zeker gezien de huidge oplossing van twitter waarbij je hun javascript moet injecteren in je pagina (een iframe was beter geweest)
- houdbaarheid: werkt het over een paar jaar ook nog, of ben je dan een deel van de context van de posts kwijt?
- onderhoudbaarheid: elke keer als twitter besluit iets aan te passen mag je weer aan de slag, en soms moet je dan ook nog opgeslagen content aan gaan passen
- ongevraagde tracking

Ik snap de wens vanuit gebruikersstandpunt, maar als techneut huiver ik van dit soort dingen.. :p

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Die quote/linkis prima.

Maar als user gaat het mij vaak om de media die erin staat. Nou is een photo redelijk makkelijk te kopieren. Rechtermuis, copy image adress en plaats. Maar met filmpjes word dat wat lastiger. haha. :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:46

matroosoft

Lone Christian

Kan een tweet niet omgezet worden in een klikbaar plaatje @crisp? En dat die dan linkt naar de originele tweet. Lijkt me dat dat genoemde problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad. Quote on click is IMHO niet werkbaar op forum of FP. Waarom zou ik ooit de moeite nemen te klikken als ik niet weet wat er staat? Dan is de content overnemen (als txt, plaatje of volledige html) een alternatief maar werkt quote en link ook.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:12

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Volgens mij haalt FokForum de tweets via de API op, en plaatst ze in een aparte UBB twitter-tag.
Deze valt verder gewoon te stylen.

Voordelen: Geen tracking, geen bloated JavaScript, makkelijk te onderhouden omdat het net als een quote geparsed wordt, en geen security issues. Gezien je mag embedden lijkt mij het auteursrecht geen bezwaar.

Je zou zelfs eventueel een standaard embed-code die gepost wordt mogelijk kunnen omparsen tot een statisch opgeslagen tweet in het bericht. ;).

[ Voor 17% gewijzigd door AW_Bos op 27-06-2017 00:10 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Schijnt nog makkelijker te kunnen met oEmbed, nu GoT dat gebruikt.

Het ziet er naar uit dat Twitter hier ook aan meedoet.
Dan is een [twitter]https://twitter.com/oostlijn/status/904819123108052992[/twitter] naar mijn idee zo gemaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 05-09-2017 14:37 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Zolang de snippet van twitter javascript injecteert voel ik daar eigenlijk niet zo veel voor:
JSON:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
{
    "url":"https:\/\/twitter.com\/oostlijn\/status\/904819123108052992",
    "author_name":"Oostlijn",
    "author_url":"https:\/\/twitter.com\/oostlijn",
    "html":"\u003Cblockquote class=\"twitter-tweet\"\u003E\u003Cp lang=\"nl\" dir=\"ltr\"\u003EMetro in aanbouw bij de Nieuwe Herengracht. In 1993 werden de gesloopte panden dankzij \u003Ca href=\"https:\/\/twitter.com\/stadsherstel\"\u003E@stadsherstel\u003C\/a\u003E teruggebouwd \u003Ca href=\"https:\/\/t.co\/pGxncMlhB3\"\u003Ehttps:\/\/t.co\/pGxncMlhB3\u003C\/a\u003E \u003Ca href=\"https:\/\/t.co\/ZOmiyuLrhI\"\u003Epic.twitter.com\/ZOmiyuLrhI\u003C\/a\u003E\u003C\/p\u003E— Oostlijn (@oostlijn) \u003Ca href=\"https:\/\/twitter.com\/oostlijn\/status\/904819123108052992\"\u003ESeptember 4, 2017\u003C\/a\u003E\u003C\/blockquote\u003E\n\u003Cscript async src=\"\/\/platform.twitter.com\/widgets.js\" charset=\"utf-8\"\u003E\u003C\/script\u003E",
    "width":550,
    "height":null,
    "type":"rich",
    "cache_age":"3153600000",
    "provider_name":"Twitter",
    "provider_url":"https:\/\/twitter.com",
    "version":"1.0"
}

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
AW_Bos schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 00:09:
Volgens mij haalt FokForum de tweets via de API op, en plaatst ze in een aparte UBB twitter-tag.
Deze valt verder gewoon te stylen.

Voordelen: Geen tracking, geen bloated JavaScript, makkelijk te onderhouden omdat het net als een quote geparsed wordt, en geen security issues. Gezien je mag embedden lijkt mij het auteursrecht geen bezwaar.

Je zou zelfs eventueel een standaard embed-code die gepost wordt mogelijk kunnen omparsen tot een statisch opgeslagen tweet in het bericht. ;).
Dit zie ik ook wel zitten ja. Zoals Crisp al zegt, is het een mooie feature, maar komt een embed met heul veul extra dingen die wmb niet passen op GOT (of waar dan ook, maar in het bijzonder niet op een technologisch verantwoord forum als GOT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

@Stoelpoot En volgens mij zorg je met oEmbed dat je die drempels juist wegneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
oEmbed haalt dus gewoon de javascript binnen, zoals @crisp laat zien:
script async src=\"\/\/platform.twitter.com\/widgets.js\"

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ah, daar keek ik overheen. Dan zou er iets met de Twitter API moeten worden gedaan.
Of je gebruikt gewoon de nuttige tekst uit die html entry. De data heb je toch al? En je bent toch niet verplicht om die hele embedcode te gebruiken?

[ Voor 54% gewijzigd door AW_Bos op 05-09-2017 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 15:45:
Ah, daar keek ik overheen. Dan zou er iets met de Twitter API moeten worden gedaan.
Of je gebruikt gewoon de nuttige tekst uit die html entry. De data heb je toch al? En je bent toch niet verplicht om die hele embedcode te gebruiken?
Dat zou inderdaad kunnen, oEmbed maakt het wat dat betreft wel makkelijker om de benodigde data te verkrijgen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

crisp schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 14:55:
[...]

mja, in hoeverre volstaat een quote en link dan niet gewoon?
Valt dat dan te bouwen?
- houdbaarheid: werkt het over een paar jaar ook nog, of ben je dan een deel van de context van de posts kwijt?
- onderhoudbaarheid: elke keer als twitter besluit iets aan te passen mag je weer aan de slag, en soms moet je dan ook nog opgeslagen content aan gaan passen
- ongevraagde tracking

Ik snap de wens vanuit gebruikersstandpunt, maar als techneut huiver ik van dit soort dingen.. :p
Begrijp ik, maar dat quoten en linken is nu nogal omslachtig en ranzig. Zie bijvoorbeeld dit:
Arjan Noorlander‏Verified account
@noorlanderarjan
Follow
More
Arjan Noorlander Retweeted Michiel Breedveld
Ik niet flauw zijn
Maar GL was voor deze missie én voor grote defensie bezuinigingen, toch?Arjan Noorlander added,

Michiel Breedveld @MBreedveld
"Onverteerbaar dat onze militairen op missie zijn gestuurd met materieaal en medische zorg die onder de maat was," zegt Diks van Groen Links
Als het mogelijk zou zijn om [embed]https://twitter.com/noorlanderarjan/status/915224547984539648[/embed] te posten en dat je dan automatisch een beetje deftige tekstquote krijgt, link en eventueel een verkleinde variant van een plaatje dat bij de tweet zat gecached via ic.tweakimg.net (net zoals nu voor niet-https pics) zou dat al heel handig zijn.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@Mentalist: oEmbed maakt dat inderdaad makkelijker nu. Volgens mij was er al een ticket om te kijken of we dat naast video meer kunnen inzetten; ik zal dat iig nog even nakijken en deze usecase daarbij vermelden :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Gaat zoiets ook voor Instagram? Voor pure selfish en lazy reasons :D

(en dat ik kennelijk te dom ben om te snappen hoe Twitter interessant is :*) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Foritain schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 19:11:
Gaat zoiets ook voor Instagram? Voor pure selfish en lazy reasons :D

(en dat ik kennelijk te dom ben om te snappen hoe Twitter interessant is :*) )
Instagram ondersteund zo te zien ook oembed. We zullen wel per geval moeten bekijken hoe we het vormgeven.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Semi-offtopic: Hoe gaat oEmbed eigenlijk om met spul dat niet publiekelijk beschikbaar is?

Als het net zo gaat als met afbeeldingen achter een login, dan worden we (hopelijk niet) doodgegooit met login popupjes omdat de posters denken dat de content (wegens al dan niet bewust ingelogd zijn) publiekelijk beschikbaar is terwijl dat toch niet het geval is :P

Kan oEmbed zoiets detecteren zodat er niets geparsed wordt om eenzelfde probleem als bij plaatjes te voorkomen?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Raven schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:36:
Semi-offtopic: Hoe gaat oEmbed eigenlijk om met spul dat niet publiekelijk beschikbaar is?

Als het net zo gaat als met afbeeldingen achter een login, dan worden we (hopelijk niet) doodgegooit met login popupjes omdat de posters denken dat de content (wegens al dan niet bewust ingelogd zijn) publiekelijk beschikbaar is terwijl dat toch niet het geval is :P

Kan oEmbed zoiets detecteren zodat er niets geparsed wordt om eenzelfde probleem als bij plaatjes te voorkomen?
In de eerste plaats is oEmbed een (serverside) API, dus of een gebruiker wel of niet ingelogged is op de site in kwestie maakt niet uit. Als je via deze API niet-publieke content opvraagt krijg je gewoon een foutmelding terug. De RML parser vraagt dus op basis van de opgegeven url via deze API informatie op. Als daar een foutmelding op volgt weet de parser dat de tag niet te parsen is, en geeft dan de ongeparsede tag terug.

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 04-10-2017 22:56 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ok :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 09:58
Ik wens soms ook een tweet te plaatsen op het forum en dan ook vooral de plaatjes. Maar het is wel even werk als je dit met quote tags e.d. wil nabootsen: Hipska in "Het grote IPv6 topic"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Goed, wil deze toch weer eens onder de aandacht brengen want merk dat ik meerdere keren per week iets wil delen wat vaak zijn bron in Twitter vindt. En wanneer modjes dankzij HTML rechten wel tweets kunnen delen wordt het handmatig plakken en knutselen extra irritant natuurlijk. B)

Zeg nu zelf, dit ziet er toch prima uit: DaniëlWW2 in "[F1 2018] Race 8 - GP van Frankrijk"

Ik begrijp de argumenten van bloat, tracking en wat al niet meer. Maar is er inmiddels niet iets wat deze zaken oplost? (ik weet het oprecht niet) Het niet eenvoudig kunnen delen van informatie in tweets is echt mijn grootste irritatie. Steeds meer video en andere content die daar gedeeld wordt kun je ook niet via andere weg delen, of wordt lastiger gemaakt. Dus, pretty please O-) :$

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Wom schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:27:
Goed, wil deze toch weer eens onder de aandacht brengen want merk dat ik meerdere keren per week iets wil delen wat vaak zijn bron in Twitter vindt. En wanneer modjes dankzij HTML rechten wel tweets kunnen delen wordt het handmatig plakken en knutselen extra irritant natuurlijk. B)

Zeg nu zelf, dit ziet er toch prima uit: DaniëlWW2 in "[F1 2018] Race 8 - GP van Frankrijk"

Ik begrijp de argumenten van bloat, tracking en wat al niet meer. Maar is er inmiddels niet iets wat deze zaken oplost? (ik weet het oprecht niet) Het niet eenvoudig kunnen delen van informatie in tweets is echt mijn grootste irritatie. Steeds meer video en andere content die daar gedeeld wordt kun je ook niet via andere weg delen, of wordt lastiger gemaakt. Dus, pretty please O-) :$
offtopic:
Mooi voorbeeld van waarom er iets aan de kant van Tweakers nodig is, ik zie slechts
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eIsvOD7M5YAZSwXSwjvNXxrf/thumb.png

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

F_J_K schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 16:24:
[...]

offtopic:
Mooi voorbeeld van waarom er iets aan de kant van Tweakers nodig is, ik zie slechts
[afbeelding]
Is dat een forum probleem, of een browser probleem? Ik denk het laatste, want ik heb met een andere browser dat issue ook. Echter is de browser waar ik het mee heb nogal oud, Opera 12. Maar die heeft tegenwoordig wel meer issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Hero of Time schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:44:
[...]

Is dat een forum probleem, of een browser probleem? Ik denk het laatste, want ik heb met een andere browser dat issue ook. Echter is de browser waar ik het mee heb nogal oud, Opera 12. Maar die heeft tegenwoordig wel meer issues.
Een instelling, van NoScript. Ik ga geen scripts van random derde partijen, zoals Twitter, willen draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

F_J_K schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 19:02:
[...]

Een instelling, van NoScript. Ik ga geen scripts van random derde partijen, zoals Twitter, willen draaien :)
Tja, zo kan je wel meer zaken noemen die Tweakers zou moeten 'fixen' terwijl het door add-ons en andere extra's wordt veroorzaakt. ;)

Vziw zou er gekeken worden naar wat oEmbed kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ja, ik hoop ook dat die Twitter-tag gaat komen. Als wat toch prive is, wordt toch niet geparsed. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08-09 13:05

De argumenten van bloat, tracking en wat al niet meer valt echter prima rekening mee te houden: per gebruiker opt-in maken of je tweets embedded wil zien. Standaard dus uit zodat iedereen tevreden is. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Danny.G schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:02:
[...]

De argumenten van bloat, tracking en wat al niet meer valt echter prima rekening mee te houden: per gebruiker opt-in maken of je tweets embedded wil zien. Standaard dus uit zodat iedereen tevreden is. :)
Met oEmbed heb je dat niet eens nodig, en scheelt het laadtijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Dus wat houdt Tweakers nou tegen? :P

Ik merk dat Twitter weer steeds populairder wordt, en nee, niet alleen bij de autosport. :+
Een mogelijkheid tot het embedden van Tweets kan mijn inziens ook erg gebruiksvriendelijk overkomen. Geen extra geklik meer, dus geen extra tabbladen meer open op je desktop/mobiel. etc etc.

Maar goed… ik hou dit topic in de gaten en heug de dag dat het in gaat haha.

Go, team Tweakers!

oh en voetnoot: hou het wat dat betreft dan alleen beschikbaar voor het forum gedeelte. Op de FP hoef ik het persoonlijk niet te zien. Daar vind ik een link in de lopende tekst veel handigere en professioneler

[ Voor 19% gewijzigd door Jasphur op 28-06-2018 09:49 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Hopelijk gooit Tweakers dit in de 'Community Pick' :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:10
Danny.G schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:02:
[...]

Dat maakt de forum-ervaring verschillend per user: dan wordt de discussie moeilijker te volgen voor sommigen. Dat kan de kwaliteit niet ten goede komen.

Ik zou zeggen, gebruikt gewoon de quote tag, dat moeten we voor alle andere bronnen ook, en daar is hij tenslotte ook voor. Dat houd het simpel, privacy-proof en zorgt er bovendien voor dat men misschien een beetje aandacht aan de post geven ipv copy-paste.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

>:) :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Maar als modjes met embed-HTML's gaan spelen tussen hun beschikbare html-tags, laden ze ook externe JavaScript in wat Crisp liever niet wil :+

[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 28-06-2018 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 10:59:
Maar als modjes met embed-HTML's gaan spelen tussen hun beschikbare html-tags, laden ze ook externe JavaScript in wat Crisp liever niet wil :+
Dat :P Zelfs de redactie mag dat van mij niet })

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

crisp schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:01:
[...]

Dat :P Zelfs de redactie mag dat van mij niet })
Nou, wat houdt je tegen om met oEmbed een tweetparser te maken :p :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:02:
[...]

Nou, wat houdt je tegen om met oEmbed een tweetparser te maken :p :9
tijdgebrek...

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

:/

Maar zouden chocotoffs helpen om het hoger op de lijst te krijgen :+ :+ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

De layout verspringt door Tweets te embedden, dat zie ik als een verschrikkelijke browserervaring. De tracking ellende van Twitter zal ook aangepakt moeten worden..

Dan is er ook nog een issue dat de Tweet verwijderd kan worden. Dan krijg je een topic met ontbrekende informatie. Door het maken van een screenshot en/of de Tweet te quoten heb je dat probleem niet.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
AW_Bos schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:06:
[...]

:/

Maar zouden chocotoffs helpen om het hoger op de lijst te krijgen :+ :+ ?
De scrummaster is op dieet. Antwoord is dus :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

zeef schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:21:
[...]

De scrummaster is op dieet. Antwoord is dus :N
Dan wachten we af, en bewaar ik de chocotof voor mijzelf ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Menschen, dit al gezien? 8)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Te gebruiken met deze RML-code:

[embed]https://twitter.com/ForceIndiaF1/status/1040237182877945856[/embed]

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 14-09-2018 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Moet dit topic niet naar het archief nu de functie er is? Dan is hij ook weer uit het 'Meest gevraagde features' topic. :p

[ Voor 34% gewijzigd door AW_Bos op 23-10-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

AW_Bos schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 09:41:
Moet dit topic niet naar het archief nu de functie er is? Dan is hij ook weer uit het 'Meest gevraagde features' topic. :p
Goeie, bij deze :)

Intentionally left blank

Pagina: 1