Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Skype-contacten staan wereldwijd op 'offline' door storing

Pagina: 1
Acties:

• MMaI
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-02 09:56
nieuws: Skype-contacten staan wereldwijd op 'offline' door storing

Wat een prima toevoeging zou zijn voor dit artikel is vermelden dat Skype for Web werkt als alternatief:
https://web.skype.com en niet getroffen is door deze storing.

[ Voor 46% gewijzigd door MMaI op 21-09-2015 12:38 ]

echo c > /proc/sysrq-trigger

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Dat stond er al direct in hoor, alleen hij deed het erg slecht (althans, hier op kantoor ;) )

"De web-versie van de chatdienst lijkt nog wel contacten te tonen."

en in laatste alinea:

"Het probleem lijkt zich niet voor te doen bij de Skype voor Web-client, al is die op moment van schrijven slecht bereikbaar."

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:53
Storing is hier verholpen.

Even niets...

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Hier anders niet, nadat hij wel automatisch opstartte, gaf hij maar één enkel contact, maar zag in de taakbalk het icoontje wel op "syncing" staan. Nadat ik zojuist de applicatie deed afmelden, op eens opnieuw aan te melden, staat hij nu al minuten lang te laden, zonder aanlog.

Maar even die webapp testen :P

edit: apart na de webapp starten ging hij meteen aanmelden, zonder maar wat in te geven, daarin kwam ik erin, en zag ineens me icoon onderin weer op syncing staan maar nu met wrs de meeste online contacten in beeld..

edit2: Niet dus namen verdwijnen weer om die ene weer over te laten zoals in het begin van dit bericht, something's still going one overthere..

[ Voor 38% gewijzigd door SAiN ONeZ op 21-09-2015 18:42 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SAiN ONeZ schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:38:
Hier anders niet, nadat hij wel automatisch opstartte, gaf hij maar één enkel contact, maar zag in de taakbalk het icoontje wel op "syncing" staan. Nadat ik zojuist de applicatie deed afmelden, op eens opnieuw aan te melden, staat hij nu al minuten lang te laden, zonder aanlog.
Icoontje in de taakbalk? :S Die stond er vanmiddag nog wel, Skype leek geen verbinding te kunnen krijgen toen ik thuiskwam. Heb toen Skype (na het lezen van het nieuwsbericht) geherstart, begon te updaten, werkt weer. Alleen geen icoontje in de systray meer.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:49

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Geen icoon in de systray indd, maar daar roep ik hem niet op, heb gewoon de icoon in de taakbalk actief waarmee ik hem naar voren roep, nu heb ik wel Skype for desktop, though...

edit: ondertussen is het sync icoontje weer terug naar een normaal icoon in de taakbalk en zijn ook al me contacten weer in beeld

[ Voor 27% gewijzigd door SAiN ONeZ op 21-09-2015 19:15 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Pagina: 1