Ik heb mijn Windows 10 installatie terug gezet naar mijn Windows 7 installatie omdat er niet voldoende drivers aanwezig waren.
Nu heb ik schijnbaar (is me nog nooit eerder voorgekomen met Acronis True Image Home) ergens iets niet of niet goed aangevinkt. Gevolg is nu dat een complete partitie (de e: partitie) is verwijderd. Hierop stonden enkele belangrijke documenten, een boel foto's en wat overige zaken.
Sinds de recovery heb ik enkel een c en d schijf zichtbaar in de verkenner. De gehele E-partitie heeft acronis aan de C-partitie toegevoegd. Er is dus geen unallocated space
Ik heb al diverse Partition recovery programma's geprobeerd, maar de partitie en/of de bestanden zijn niet meer terug te vinden.
Mijn partities zagen er als volgt uit:
Systeem schijf C: 244,1 Gb
Driver schijf D: 39.5
Multimedia schijf E: ca. 466,4
Iemand enig idee hoe en of ik deze nog terug kan halen?
Ik heb ca 3 partition recovery tools geprobeerd tot nog toe, zonder succes.
Nu heb ik schijnbaar (is me nog nooit eerder voorgekomen met Acronis True Image Home) ergens iets niet of niet goed aangevinkt. Gevolg is nu dat een complete partitie (de e: partitie) is verwijderd. Hierop stonden enkele belangrijke documenten, een boel foto's en wat overige zaken.
Sinds de recovery heb ik enkel een c en d schijf zichtbaar in de verkenner. De gehele E-partitie heeft acronis aan de C-partitie toegevoegd. Er is dus geen unallocated space
Ik heb al diverse Partition recovery programma's geprobeerd, maar de partitie en/of de bestanden zijn niet meer terug te vinden.
Mijn partities zagen er als volgt uit:
Systeem schijf C: 244,1 Gb
Driver schijf D: 39.5
Multimedia schijf E: ca. 466,4
Iemand enig idee hoe en of ik deze nog terug kan halen?
Ik heb ca 3 partition recovery tools geprobeerd tot nog toe, zonder succes.