Je moet waarschijnlijk wachten tot je subdomein bekend is bij andere DNS servers. Dat duurt ongeveer een dag. Probeer eventueel je hosting provider DNS IP adres te gebruiken.
Ehh. dat doe ik toch al?plizz schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:31:
Je moet waarschijnlijk wachten tot je subdomein bekend is bij andere DNS servers. Dat duurt ongeveer een dag. Probeer eventueel je hosting provider DNS IP adres te gebruiken.
Waarschijnlijk mis je een punt achter je SRV domeinnamen, dus achter de .com. dit resolved nu namelijk naar :
svr hostname = cybergamers.ts3.mejorserver.com.cybergamers.nl
Zie ook de directadmin documentatie:
Important: There are two ways to enter a hostname:
1. The full hostname followed by a period: full.hostname.com.
2. The subdomain alone: full
http://www.site-helper.com/dns.html
svr hostname = cybergamers.ts3.mejorserver.com.cybergamers.nl
Zie ook de directadmin documentatie:
Important: There are two ways to enter a hostname:
1. The full hostname followed by a period: full.hostname.com.
2. The subdomain alone: full
http://www.site-helper.com/dns.html
nslookup ts.cybergamers.nl 8.8.8.8
Server: google-public-dns-a.google.com
Address: 8.8.8.8
Non-authoritative answer:
Name: ts.cybergamers.nl
Address: 141.138.168.146
Teamspeak kijkt standaard naar de srv records.jadjong schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:59:
nslookup ts.cybergamers.nl 8.8.8.8
Deze zijn vindbaar via nslookup <enter> set type=srv <enter> _ts3._udp.ts.cybergamers.nl <enter>
Maar wellicht is het ook handig voor TS dat hij zijn A record ook naar de zelfde server laat wijzen. Ik probeer nu ook cybergamers.ts3.mejorserver.com te pingen maar deze heeft geen A record. ik weet niet of dit recursief ondersteund wordt door Teamspeak. cybergamers.ts3.mejorserver.com wijst naar ts3nl1.mejorserver.com, je zou daar direct je srv records heen kunnen maken, vergeet daarbij niet de punt aan het einde.
[ Voor 32% gewijzigd door Mount op 21-09-2015 13:06 ]
Schopje PNS->NT
Daar past het beter
Daar past het beter
If it ain't broken, tweak it!
Dank je wel! ts3nl1.mejorserver.com werkt wel, ipv cybergamers.ts3.mejorserver.com.Mount schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:02:
[...]
Teamspeak kijkt standaard naar de srv records.
Deze zijn vindbaar via nslookup <enter> set type=srv <enter> _ts3._udp.ts.cybergamers.nl <enter>
Maar wellicht is het ook handig voor TS dat hij zijn A record ook naar de zelfde server laat wijzen. Ik probeer nu ook cybergamers.ts3.mejorserver.com te pingen maar deze heeft geen A record. ik weet niet of dit recursief ondersteund wordt door Teamspeak. cybergamers.ts3.mejorserver.com wijst naar ts3nl1.mejorserver.com, je zou daar direct je srv records heen kunnen maken, vergeet daarbij niet de punt aan het einde.
Dank je wel, ik wist niet zeker of ik het in het juiste forum geplaatst had.
Anyway, iedereen bedankt! Het werkt nu naar behoren!
Pagina: 1