GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Maar bij deze is dat blauw wel sehr geil!
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Verwijderd
Verwijderd
preciesOp dinsdag 19 juni 2001 12:54 schreef zeef het volgende:
mwah ik kan er niet echt opgewonden van raken. geef mij maar de sl45. ook klein maar een paar nifty extra's
Verwijderd
Wel een geil telefoontje, maar ook een beetje aan de dure kant helaas
En je kan um in Nederland ook wel bestellen.
Verwijderd
Vooral dat blauwe idd.
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Verwijderd
Ik had hem inderdaad wel al vaker op GOT gezien, das minder...
Verwijderd
Nou nou, ik vind de Flash mooier. Die heeft knipperlichies.Op dinsdag 19 juni 2001 17:10 schreef _Sanniej_ het volgende:
kewl, maar wil er mn ouwe trouwe gripz nie voor ruilen!
Verwijderd
had ik ook al in mn bosch 909 koelkast phone.Op dinsdag 19 juni 2001 14:36 schreef Feeree het volgende:
Dat blauw is er vooral mooi aan, vind ik. Waarom gebruiken ze dat eigenlijk niet vaker?
Verwijderd
-madnerd heeft deze telefoon al en post er erg graag plaatjes vanOp dinsdag 19 juni 2001 12:27 schreef Yuri het volgende:
Hiero! De allerstrakste Nokia in town!!! Es gibt kein bessere!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer jammer jammer! Alleen te verkrijgen in Asia en Pacific!! Maar als je hem echt wil hebben moet je kijken op Deze Link!
is wel 500 duurder dan de gewone 8850
die 8250 is al bij redelijk veel plaatsen verkrijgbaar.
bij de shop hebben ze trouwens ook leuke telefoons best nieuwe ook
http://www.gsm-shop.nl/index2.php3
"If u do something do it with style, or do it at all."
Verwijderd
Ja, die zie je nooitOp dinsdag 19 juni 2001 14:51 schreef cybermatrix het volgende:
3210/3310 is mooier
Loop mee met de mainstream en je hoort erbij
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik had 'm als allereerste, maar toen deed iedereen mij naOp woensdag 20 juni 2001 18:53 schreef JT het volgende:
[..]
Ja, die zie je nooit![]()
Loop mee met de mainstream en je hoort erbij
/me wil dus een andere telefoon.
Maar welke? Ben niet rijk genoeg om een nokia te kopen die begint met een acht
Koop dan is wat anders dan een Nokia ! Siemens M35i bijvoorbeeld. Niet de C35i, dies klote.Op woensdag 20 juni 2001 19:00 schreef T het volgende:
[..]
Ik had 'm als allereerste, maar toen deed iedereen mij na
/me wil dus een andere telefoon.
Maar welke? Ben niet rijk genoeg om een nokia te kopen die begint met een acht
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Dat heb ik dus zo'n beetje met mijn M35iOp woensdag 20 juni 2001 19:06 schreef thefirstikke het volgende:
Heb een s35i, ben er heel happy mee. En dit toestel heeft een voordeel: (niet dat het me boeit, absoluut niet zelfs) bijna niemand heeft 'm
ennuh [ontopic] Wat hebben we hier nu aan?
Verwijderd

van xoror

die van mij, maar ik heb ondertussen een matrix operator logo, dus ik maak strax wel ff een nieuwe leuke foto ervan
uiteraard gekocht bij gsm-shop.nl, de beste shop die er is *kuch betaal mij!*
Verwijderd
Demn. Daar lopen er hier zowat meer mee dan met een 3310...Op woensdag 20 juni 2001 19:07 schreef Lampie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus zo'n beetje met mijn M35i
ennuh [ontopic] Wat hebben we hier nu aan?
Verwijderd
na die postbank reclame hier ookOp woensdag 20 juni 2001 20:32 schreef SpiritX het volgende:
[..]
Demn. Daar lopen er hier zowat meer mee dan met een 3310...
Ennuh zo heel veel mensen hebben hem ook weer niet...
Audi A8 W12 6.0
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Op donderdag 21 juni 2001 12:26 schreef koornee het volgende:
ik vind deze veel leuker:
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
9210?Op donderdag 21 juni 2001 13:39 schreef Bird2 het volgende:
heb al veel nokia's gehad, maar mijn coolkast zoals mijn collega's em noemen, wil ik beslist de eerstkomende tijd nog niet kwijt...echt...er gaat niets boven de nokia 9110
is echt helemaal geweldig
echt heeeeeel mooi kleurenscherm
http://www.nokia.com/phones/9210/
BarryMel
we hebben het over telefoons, niet over laptops waarmee je kunt bellen!Op vrijdag 22 juni 2001 22:54 schreef barrymel het volgende:
ik heb die 9210 nu net 2 dagen
is echt helemaal geweldig
echt heeeeeel mooi kleurenscherm
http://www.nokia.com/phones/9210/
p.s.: ik ben gewoon jaloers
lolOp vrijdag 22 juni 2001 23:46 schreef thefirstikke het volgende:
[..]
we hebben het over telefoons, niet over laptops waarmee je kunt bellen!![]()
p.s.: ik ben gewoon jaloers
BarryMel
Nah, ik vind die 3310 nogsteeds helemaal niksOp zaterdag 23 juni 2001 09:15 schreef jordyb het volgende:
En de mijne dan??
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nokia 3310 met blauwe ledjes en dezelfde kleur kapjes als mijn PC
Dan vind ik de oude 3210 een stuk mooier (is niet zo speelgoedachtig), en de 8210 en 8850 blijven de mooiste
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dat vind ik nou de lelijkste Nokia ooit! Ik heb nog liever een 5110 (of mijn 8210 :(~ )Op donderdag 21 juni 2001 12:26 schreef koornee het volgende:
ik vind deze veel leuker:
[afbeelding]
Verwijderd
ziet er wel gevaarlijk uit
net alsof er een lasertje inzit ofzo
/me belooft plechtig nooit meer james bond films te kijken
Ik vind dat wel een strak telefoontje alleen ik kan hem nergenz vinden...
checkOp vrijdag 17 augustus 2001 00:39 schreef Basz19 het volgende:
Weet iemand waar ik de Nokia 8850 Gold Edition kan kopen?
Ik vind dat wel een strak telefoontje alleen ik kan hem nergenz vinden...
www.ace-phones.nl
Uhmz, hier wordt toch gewoon een vraag gesteld in een bestaand draadje?Op vrijdag 17 augustus 2001 01:24 schreef RastaMan het volgende:
om de week steeds een nieuwe topic openen over deze magische telefoon
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
En door minder te lopen zeuren ookOp vrijdag 17 augustus 2001 10:03 schreef RastaMan het volgende:
door gewoon een search te doen besparen we bytes hier op GoT
Ik wist trouwenz niet dat tie zo duur was.
Verder is de 8850 GOLD eigenlijk ook alleen voor Azië, dus ik vraag me af hoe het met de garantie gaat. Sommige dealers (en dus niet de officiele kanalen zoals Lib. Citypoints, BelCompany, Phonehouse etc.) willen de garantie wel eens via een verzekering laten lopen, maar ik weet uit ervaring dat een verzekering
BVD MVG VDL
|Specs|
Maar ik heb nu al een jaar een 8210 en daarvan zeggen ze ook dat bijvoorbeeld het display erg brak is terwijl die bij mij nog perfect is.
Alleen qua diefstal weet ik niet of dat er ook onder valt, aangezien de 8850 gold wel een prijzig toesteltje is.
Heeft iemand hier ervaring mee, hoe je bijvoorbeeld zo'n toestel anders moet verzekeren??
Verwijderd
En wat de displays van de 8210 betreft. Dat is alleen bij de oude serie zo. Daar zaten eerst Seiko displays in en die waren ruk.
Tegenwoordig zijn het Sony displays en die werken 99,9% beter.
BVD MVG VDL
Verwijderd
8850 is standaard, grappenmaker, 8850 heeft bijna iedereen 8250 niet... echt een strak en veel duidelijker toestel, kben blij dat ik hem hebOp dinsdag 19 juni 2001 14:56 schreef TutanRamon het volgende:
de 8850 is veel mooier en tevens in Nederland verkrijgbaar.![]()
Verwijderd
Over de 8250, die heeft mijn pa onlangs voor 450,- meegenomen (nieuw in doos) uit Indonesie, best leuk, maar een wijvenphone, want die hecht ook meer waarde aan het uiterlijk
( "wat ja, leuk zo'n jappanertje, veel leuker dan die rode pooierkoets, met dat paardje erop" )