mac mini met alleen maar windows

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 10:10
ik heb van mijn baas een mac mini gekregen die niet meer gebruikt werd, allee staat er windows, ik heb via de alt toets gekeken of ik os ook weer kon opstarten, alleen staat die er niet tussen.

Ik wil weer terug naar os software, hoe kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:53
Als de Mac mini niet al te oud is kan je als het goed is wanneer er een netwerk kabel in zit via internet recovery osx terug installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Of maak een USB installatie stickje op een bestaande Mac. Redelijk eenvoudig, hier zijn de stappen.

[ Voor 45% gewijzigd door Bonthouse op 20-09-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
ik zie dan dat je command option en r moet indrukken, alleen zit er een gewoon toetsenbord bij en geen apple toetsenbord? kan het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Niet online
De Windows toets + R zou ook moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
jammer genoeg werkt dat niet, waar vind ik een handleiding om een dergelijke stick te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonthouse
  • Niet online
Die staat in post #3..

Sorry, mijn foutje, ik haalde twee toetsen door elkaar. Het moet Alt + R zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is wel een heel mager topic, deze gaat derhalve op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld dan eerst wel duidelijk wat voor een Mac Mini het precies is, wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt, wat je geprobeerd hebt en wat het resultaat was. Op die manier kunnen we je het beste helpen. Daarnaast laat je ook zien dat je zelf wil mee helpen naar een oplossing, en niet hier alleen maar komt om geholpen te worden.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.