Hallo, ik ben op zoek naar een nieuwe TV.
Ik zoek een?
Ik zoek een TV met de volgende eisen:
De maximum breedte is 91,5 cm, ik wil een zo groot mogelijke tv voor deze ruimte en 40 inch lijkt me het maximum wat hier in past .
Mogelijkheid om op de muur te bevestigen en maximum 25 cm dik (dit is inclusief muur beugel)
Minimum 2 HDMI poorten en 1 scart (of die 3 kleuren)
Geluid is minder belangrijk zal meestal met koptelefoon gebruikt worden.
Kijkhoeken zijn niet belangrijk, deze tv zal alleen voor mij zijn en ik zit er recht voor.
Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk (ik dacht zo een 300 - 400 euro voor enkel de tv)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze zal gebruikt worden voor een Playstation 2 op te hangen en te verbinden met PC voor Netflix/Films en eventueel enkele games.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik deze TV's al gevonden:
http://www.tvstore.be/pro...45/toshiba-40l1531dg.html
Welke vragen heb je hier nog over?
Van deze TV's welke zou hier de beste van zijn? Of is er misschien een andere die ik gemist heb?
Ook ben ik mij zeker bewust dat ik geen "super" kleuren kan verwachten maar ik wil gewoon degelijk beeld.
Ik zoek een?
Ik zoek een TV met de volgende eisen:
De maximum breedte is 91,5 cm, ik wil een zo groot mogelijke tv voor deze ruimte en 40 inch lijkt me het maximum wat hier in past .
Mogelijkheid om op de muur te bevestigen en maximum 25 cm dik (dit is inclusief muur beugel)
Minimum 2 HDMI poorten en 1 scart (of die 3 kleuren)
Geluid is minder belangrijk zal meestal met koptelefoon gebruikt worden.
Kijkhoeken zijn niet belangrijk, deze tv zal alleen voor mij zijn en ik zit er recht voor.
Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk (ik dacht zo een 300 - 400 euro voor enkel de tv)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Deze zal gebruikt worden voor een Playstation 2 op te hangen en te verbinden met PC voor Netflix/Films en eventueel enkele games.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik deze TV's al gevonden:
http://www.tvstore.be/pro...45/toshiba-40l1531dg.html
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Philips 40PFK4100 Zwart | € 378,95 | € 378,95 |
1 | Samsung UE40H5000AW Zwart | € 399,- | € 399,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 777,95 |
Welke vragen heb je hier nog over?
Van deze TV's welke zou hier de beste van zijn? Of is er misschien een andere die ik gemist heb?
Ook ben ik mij zeker bewust dat ik geen "super" kleuren kan verwachten maar ik wil gewoon degelijk beeld.