Omai zeg nog een stuk & tuurlijk wil ik da niet rechtstreeks op m'n PSU doen dit is echt moeilijk zoon casemodding LED strips...
"Deze kabel maakt het mogelijk om een Molex female (die zitten normaal op je voeding) te verbinden met de controller unit, deze heb ik besteld en zouden in twee weken binnen moeten zijn:
https://www.dropbox.com/s...ontroller%20unit.png?dl=0
de controller unit bepaald de kleur, eventueel de overgangen van kleuren naar elkaar, flitsen of afwisselend etc.
Deze is nodig bij elk stukje dat je wilt verbinden. Elk stukje heeft ook losse voeding nodig.
Om hem in een computer te gebruiken (wat enorm mooi kan uitpakken) raad ik aan om wellicht eerst één set te kopen en te proberen. 5050Led geeft een goede indruk over hoe je met Leds om moet gaan en zeker zodra ik die molex adapter heb geeft dit een erg mooie indruk want dan is hij goed weg te werken.
Ik heb hem zelf niet in mijn computer van voeding voorzien, maar juist vanuit de buitenkant gaat de voedingsadapter mijn pc in. Ik vond dit destijds een fijnere oplossing. Het oogje van de controller unit ging dan ook net naar buiten, waardoor je dus ook vanuit buiten de kast de leds eventueel uit kon zetten. (De mijne stoorde erg als ik tv aan kijken was, dus dat was erg aangenaam)."
Dus hoe vind je 2 zulke...
Ik koop dit eigelijk:
[
Voor 84% gewijzigd door
Redicat op 20-09-2015 21:17
]