Ik ben op zoek naar een tablet, het wordt mijn eerste tablet, dus graag wat advies.
Kwa merk gaat mijn voorkeur uit naar een Samsung, daar heb ik ook een telefoon van die prima bevalt.
Ik ga hem zakelijk gebruiken om bij klanten foto's te laten zien. Nu doe ik dat op mijn Xcover2, maar dat is eigenlijk wel te klein.
Ik verwacht dat ik niet dat ik apps gaan installeren, bij mijn telefoon ben ik ook niet verder gekomen dan mijn bank app.
Ik wil wel graag de avolites app erop zetten, maar die app is niet heel heftig:
Google Play: Titan Remote V9
Internetten doe ik eigenlijk alleen op een pc, hooguit even een website opzoeken voor contactgegevens oid.3g/4g is daarom niet nodig, dat heb ik al op mijn telefoon (die eventueel ook als hotspot kan werken)
Wifi is wel een must.
Accuduur vind ik wel een belangrijk punt, hij moet wel minimaal 10 uur kunnen draaien.
Intern geheugen moet met 16GB wel voldoende zijn.
Camera is totaal niet boeiend, dat doe ik met een echte camera.
Ik heb 2 tablets gevonden die mij wel wat leken, kwa prijs liggen ze erg dicht bij elkaar en zijn ongeveer even oud.
Samsung Galaxy Tab A 4G Wit
Pro:
Meer werkgeheugen
Betere accu
Eventueel G3/G4
Con:
Lagere resolutie, maar violgens mij wel voldoende voor foto's
Geen USB
Kan geen betroubare reviews vinden.
Samsung Galaxy Tab 4 10.1 WiFi 16GB Value Edition Zwart
Pro:
Goedkoper
USB
Groter
Hogere resolutie, maar tegelijk ook iets groter, dus weet niet of dit echt een meerwaarde is.
Con:
Schijnt af en toe langzaam te zijn
Welke zouden jullie kiezen?
Kort samengevat
Ik zoek een?
Samsung tablet
Wat is je budget?
Onder de 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral om foto's te laten zien en een bepaalde app te gebruiken die minimaal Android 4.0 moet zijn.Er zijn verder geen gegevens bekend van wat nodig is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur gaat uit naar een Samsung.
Ik heb zelf deze twee modellen gevonden die volgens mij aan mijn eisen voldoen:
Welke vragen heb je hier nog over?
Van welke van de twee heb ik langer plezier en zal de lagere resolutie problemen opleveren?
Zie ik nog een tabletover het hoofd die ik zeker zou moeten overwegen?
Kwa merk gaat mijn voorkeur uit naar een Samsung, daar heb ik ook een telefoon van die prima bevalt.
Ik ga hem zakelijk gebruiken om bij klanten foto's te laten zien. Nu doe ik dat op mijn Xcover2, maar dat is eigenlijk wel te klein.
Ik verwacht dat ik niet dat ik apps gaan installeren, bij mijn telefoon ben ik ook niet verder gekomen dan mijn bank app.
Ik wil wel graag de avolites app erop zetten, maar die app is niet heel heftig:
Google Play: Titan Remote V9
Internetten doe ik eigenlijk alleen op een pc, hooguit even een website opzoeken voor contactgegevens oid.3g/4g is daarom niet nodig, dat heb ik al op mijn telefoon (die eventueel ook als hotspot kan werken)
Wifi is wel een must.
Accuduur vind ik wel een belangrijk punt, hij moet wel minimaal 10 uur kunnen draaien.
Intern geheugen moet met 16GB wel voldoende zijn.
Camera is totaal niet boeiend, dat doe ik met een echte camera.
Ik heb 2 tablets gevonden die mij wel wat leken, kwa prijs liggen ze erg dicht bij elkaar en zijn ongeveer even oud.
Pro:
Meer werkgeheugen
Betere accu
Eventueel G3/G4
Con:
Lagere resolutie, maar violgens mij wel voldoende voor foto's
Geen USB
Kan geen betroubare reviews vinden.
Pro:
Goedkoper
USB
Groter
Hogere resolutie, maar tegelijk ook iets groter, dus weet niet of dit echt een meerwaarde is.
Con:
Schijnt af en toe langzaam te zijn
Welke zouden jullie kiezen?
Kort samengevat
Ik zoek een?
Samsung tablet
Wat is je budget?
Onder de 500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral om foto's te laten zien en een bepaalde app te gebruiken die minimaal Android 4.0 moet zijn.Er zijn verder geen gegevens bekend van wat nodig is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Voorkeur gaat uit naar een Samsung.
Ik heb zelf deze twee modellen gevonden die volgens mij aan mijn eisen voldoen:
Welke vragen heb je hier nog over?
Van welke van de twee heb ik langer plezier en zal de lagere resolutie problemen opleveren?
Zie ik nog een tabletover het hoofd die ik zeker zou moeten overwegen?
[ Voor 3% gewijzigd door Zomaar iemand op 22-09-2015 12:35 ]