Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Palm IIIxe en een Siemens S40. Nou moeten die samen kunnen werken via de IR poort, maar hoe gaat dat?
Ik heb al ff zitten knoeien, maar het wil nog niet echt lukken.

Ik voel er namelijk heel weinig voor om al mijn adressen en telefoonnummers in te voeren via de kleine toetsjes van mijn GSM.

Wie helpt?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Probeer GSMTool of MyPhone eens. Ik weet niet zeker of deze met de S40 werken, maar GSMTool werkt met een hele hoop verschillende foons en MyPhone speciaal voor Siemens foons...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-03 09:30
Kijk eens op www.palmclub.nl/tips... daar staat hoe het moet...
Aristos

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 12:28

nimm2

.

je kan je palm leuk gebruiken om via IR te internetten (bijvoorbeeld als je op vakantie bent)

je moet het programma avantgo of een andere browser installeren en de IR-pack. Als alles werkt kan je internetpagina's opvragen inclusief plaatjes, forms en frames.
Ook kan je je popmail lezen.

het is gewoon mogelijk om in te bellen via je eigen internet provider, wanneer je operator dataverbindingen toestaat. Bij BEN moest ik dit eerst apart aanvragen.

Als je naar het buitenland gaat is het slim om eens van tevoren op zoek te gaan naar buitenlandse internetproviders. in het land zelf bellen is meestal goedkoper dan naar Nederland bellen...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 juni 2001 17:06 schreef nimm2 het volgende:
je kan je palm leuk gebruiken om via IR te internetten (bijvoorbeeld als je op vakantie bent)

je moet het programma avantgo of een andere browser installeren en de IR-pack. Als alles werkt kan je internetpagina's opvragen inclusief plaatjes, forms en frames.
Ook kan je je popmail lezen.

het is gewoon mogelijk om in te bellen via je eigen internet provider, wanneer je operator dataverbindingen toestaat. Bij BEN moest ik dit eerst apart aanvragen.

Als je naar het buitenland gaat is het slim om eens van tevoren op zoek te gaan naar buitenlandse internetproviders. in het land zelf bellen is meestal goedkoper dan naar Nederland bellen...
Dat lijkt mij ook wel wat. Kan ik toch nog ICQ-en als ik op reis ben....
Bestaat er eigenlijk een Palm versie van MSN??

• -Sander1981-
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2020
Op dinsdag 19 juni 2001 12:24 schreef Mudman het volgende:
[...]
Ik voel er namelijk heel weinig voor om al mijn adressen en telefoonnummers in te voeren via de kleine toetsjes van mijn GSM.

Wie helpt?
Al geprobeerd vanuit de Palm te zeggen: Beam Address? Dit werkt namelijk zeer goed bij Nokia phones. :)

I don't have a solution; but I do admire the problem.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 15:32 schreef -Sander1981- het volgende:

Al geprobeerd vanuit de Palm te zeggen: Beam Address? Dit werkt namelijk zeer goed bij Nokia phones. :)
Ik zie alleen Beam Category en Beam Business card....bedoel je een van deze of moet ik nog een of ander progje installeren?

Verwijderd

Topicstarter
/me gooit zijn topic ff omhoog, want hij snapt er nog droevig weinig van
Pagina: 1