Hallo!
Ik heb op dit moment een Sony Xperia Z3 Compact. Het scherm is al een keer gebroken, nu beide screenprotectors weer, en ik durf hem niet meer te gebruiken. Elke keer als ik hem uit mijn broekzak haal, kijk ik of hij nog heel is. Dus: op marktplaats ermee, 170 euro verlies accepteren en door...
Ik zoek een?
* Android telefoon
* Waterdicht
* 4G
Wat is je budget?
Als het écht zin heeft mag 400 euro nog wel, maar liefst ruim minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
* Whatsapp, facebook, e.d.
* Maps, chrome, e.d.
* Spotify
* Spelletjes
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg op dit moment een:
* Samsung S5 mini (259 euro)
* Motorola G 2015 2GB, 16GB versie (Amazon.fr voor 230 euro)
Welke vragen heb je hier nog over?
Is een van deze telefoon significant beter? http://tweakers.net/price...84;459209;412545/product/
Ik ben fan van de stock android, goed bekend staande Moto G, maar denk dat de S5 beter van formaat is voor mij. Is deze beduidend slomer? Hij staat nog al bekend als sloom. En is hij overstroomd met bloatware?
EDIT: Sorry voor de typefout in de titel. Slordig.
Ik heb op dit moment een Sony Xperia Z3 Compact. Het scherm is al een keer gebroken, nu beide screenprotectors weer, en ik durf hem niet meer te gebruiken. Elke keer als ik hem uit mijn broekzak haal, kijk ik of hij nog heel is. Dus: op marktplaats ermee, 170 euro verlies accepteren en door...
Ik zoek een?
* Android telefoon
* Waterdicht
* 4G
Wat is je budget?
Als het écht zin heeft mag 400 euro nog wel, maar liefst ruim minder.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
* Whatsapp, facebook, e.d.
* Maps, chrome, e.d.
* Spotify
* Spelletjes
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg op dit moment een:
* Samsung S5 mini (259 euro)
* Motorola G 2015 2GB, 16GB versie (Amazon.fr voor 230 euro)
Welke vragen heb je hier nog over?
Is een van deze telefoon significant beter? http://tweakers.net/price...84;459209;412545/product/
Ik ben fan van de stock android, goed bekend staande Moto G, maar denk dat de S5 beter van formaat is voor mij. Is deze beduidend slomer? Hij staat nog al bekend als sloom. En is hij overstroomd met bloatware?
EDIT: Sorry voor de typefout in de titel. Slordig.