Mijn laptop heeft sinds de upgrade naar Win10 issues met het openen van specifieke websites.
Tweakers.net en NOS.nl doen het bijvoorbeeld prima. Maar outlook.com en amazon.de helemaal niet.
Daarnaast zijn er ook sites die maar half werken: abnamro.nl & wehkamp.nl
De sites blijven eeuwig laden om te eindigen met een "Can't reach this page".
Mijn network zelf heb ik al uitgesloten. Andere pc's en laptops met Windows 10 hebben dit niet.
Laptop in kwestie heeft ook dezelfde problemen op een netwerk van andere provider.
Alle netwerkdrivers van dell heb ik al geinstalleerd.
Ook al een clean install van Win10 geprobeerd maar gaf hetzelfde resultaat.
Relevante eventviewer entry:
TCP/IP has chosen to restrict the congestion window for several connections due to a network condition. This could be related to a problem in the TCP global or supplemental configuration and will cause degraded throughput.
Laptop zelf: Alienware 15 R1
Iemand een suggestive?
Tweakers.net en NOS.nl doen het bijvoorbeeld prima. Maar outlook.com en amazon.de helemaal niet.
Daarnaast zijn er ook sites die maar half werken: abnamro.nl & wehkamp.nl
De sites blijven eeuwig laden om te eindigen met een "Can't reach this page".
Mijn network zelf heb ik al uitgesloten. Andere pc's en laptops met Windows 10 hebben dit niet.
Laptop in kwestie heeft ook dezelfde problemen op een netwerk van andere provider.
Alle netwerkdrivers van dell heb ik al geinstalleerd.
Ook al een clean install van Win10 geprobeerd maar gaf hetzelfde resultaat.
Relevante eventviewer entry:
TCP/IP has chosen to restrict the congestion window for several connections due to a network condition. This could be related to a problem in the TCP global or supplemental configuration and will cause degraded throughput.
Laptop zelf: Alienware 15 R1
Iemand een suggestive?