Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor school: Dell XPS 13?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben KU Leuven student en zoek een laptop voor achter de schoolbanken, maar heb heel wat eisen.
minimum specs, groter mag ook (e.g. i7 voor CPU):
  • SSD 256GB
  • RAM 8GB
  • CPU i5 (liefst Broadwell)
  • 1920x1080
  • lightweight
  • gigantische batterijduur
  • max kost: 1500 euries
Grafische kaart is niet nodig, liefst geen eigenlijk (kost minder en is lichter zonder), die Intel HD zal het werk wel doen :)

Ik dacht dus aan een Dell XPS 13 (2015), met bovenstaande specs. Probleem is, ik kan geen enkele winkel in België vinden waar ze die verkopen, en importeren uit Amerika wordt naar 't schijnt altijd tegengehouden. Iemand die raad weet?

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:26

P_Tingen

omdat het KAN

Gewoon bestellen op de site van Dell?

... en gaat over tot de orde van de dag

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Dell bestel je het best gewoon via de website zelf. Het kan zijn dat ze momenteel niet beschikbaar zijn maar dat komt omdat er een upgrade naar Skylake zit aan te komen.

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-11 19:30
Kijk eens bij de Lenovo X250, deze voldoet ook aan je eisen binnen het gestelde budget. En met de extended accu nog een betere accuduur ook.

AdGuard Home

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik heb mijn best gedaan om toch de XPS 13 te pakken te krijgen, maar het is niet gelukt. Ik heb uiteindelijk een Asus UX303 gekocht.

@P_Tingen, ik wou de non-touch voor battery life & mat scherm.
@Death1ord, ik denk idd dat mensen die een XPS 13 willen nog wat moeten wachten tot de Skylakes erin zitten
@bardi-1, bedankt voor de suggestie!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Iets boven je budget, maar misschien een MacBook Pro Retina met 8/256GB? Voldoet aan al je eisen en is al te krijgen voor 1550€.

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-11 19:30
Arthur-M. schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:27:
Iets boven je budget, maar misschien een MacBook Pro Retina met 8/256GB? Voldoet aan al je eisen en is al te krijgen voor 1550€.
TS heeft besloten een Asus UX303 aan te schaffen te zien in zijn meest recente post.

AdGuard Home

Pagina: 1