• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Dag Tweakers,

Zojuist ben ik er achter gekomen dat de enige muizen die nog in huis waren in een kooi zaten. Het zal niet bevorderlijk voor hun gezondheid om ze in te pluggen in de pc. Toch had ik een muis nodig en heb ik direct via marktplaats in de buurt de Arc Touch Wireless van microsoft gevonden, meteen bekeken getest en gekocht.

Ff kort: Bluetooth muis word niet gevonden door laptop, wel door tablet en telefoon. Rara hoe kan dat?

Uiteraard al vanalles geprobeerd, drivers e.d.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Weet je zeker dat je de Bluetooth versie hebt en niet de versie die verbindt met 2.4GHz radiogolven en waar je een USB-ontvanger voor nodig hebt?

Mijn fout, ik was ineens even in de veronderstelling dat smart devices wel via 2.4GHz met randapparatuur konden verbinden :F :Z

[ Voor 21% gewijzigd door Sebastiaannn op 20-09-2015 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Sebastiaannn schreef op zondag 20 september 2015 @ 05:06:
Weet je zeker dat je de Bluetooth versie hebt en niet de versie die verbindt met 2.4GHz radiogolven en waar je een USB-ontvanger voor nodig hebt?
Zolang de tablet en telefoon met magie verbinden is dat een optie ;)
TS: kan je andere apparaten (zoals de tablet en telefoon) met de computer verbinden en bijvoorbeeld bestanden uitwisselen?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Dat moest er eigenlijk nog wel bij. De laptop heb ik eerder met bluetooth verbonden voor geluid over een carkit en de telefoon vond hij wel. Niet geprobeerd verbinding te maken maar hij word op zijn minst gevonden.

Heb wel bluetooth 3.0 blijkbaar, al zegt tweakers dat mijn laptop 4.0 heeft.
Maar dan vind ik het enorm raar dat ik nergens klachten zie van mensen die allemaal bluetooth 3.0 hebben en geen verbinding kunnen maken.
Erg vreemd...

[ Voor 35% gewijzigd door Heilige Kaas op 20-09-2015 08:13 ]