• maxxy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024
Op een dag vond mijn telefoon (LG G3) mijn micro sd kaart (Samsung EVO Micro SDXC Class 10 32GB) niet meer.
Via een usb adapter aangesloten op mijn pc (Windows 10), windows vindt de de kaart meteen, maar geeft aan dat de schijf eerst geformattteerd moet worden voordat ik de schijf kan gebruiken.

Dat ook meteen geprobeerd, maar het wil niet baten want het formatteren lukt elke keer niet. Verder geeft windows aan dat er 0 bytes op de micro sd kaart zit/

Na verschillende sites gelezen te hebben en verschillende programma's te hebben geprobeerd, heb ik nog steeds geen oplossing kunnen vinden(kan formatteren niet voltooien). Sommige geven meteen al aan dat de schijf write-protected is en andere geven aan dat het formatteren niet geslaagd is. Deze progamma's geven wel aan dat er 30-32gb op de schijf aanwezig is.

Via cmd menu en regedit proberen de write-protection van de schijf af te halen (snap uberhaupt niet dat er aangeven wordt dat de schijf write-procected is), maar niks wil baten.

Nu ten einde raad, vraag ik of iemand weet hoe ik dit op kan lossen

• slayerrp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 23:11
Heb ook een SD kaart gehad van Kingston die niet meer uit write protect te halen was. Contact opgenomen met Kingston en een nieuwe ontvangen. Trouwens eerste keer dat ik een dood kaartje heb gehad.

Contact met Samsung opnemen ?