Toon posts:

ASUS VivoPC VM42-S044V

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

Verwijderd

Topicstarter
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?multimedia voor bij de tv
[i]Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen?
Nee
Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Wil hem voor films gebruiken

[b]Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 300 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Mijn tv
[i]Wees specifiek en noem merk en model
Asus
Mini pc minimaal 500 gb

[b]Wat denk je allemaal nodig te hebben?
?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik wil hem in de toekomst uit breiden met een grotere hhd en meer ram
[b]Ga je overklokken?
Nee
[i]Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Dit weet ik niet zekker

[b]Wat verwacht je van ons?
Dat ik wat uit leg krijg over het vervangen van de hhd en hoe het dan met de windows zit
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? Wat ik wil is dat het goed draait met 1080 p

Ik hoop dat jullie mij meer uit leg kunnen geven ik heb al op Google ge zocht maar ik kan er niet echt wat over vinden.
Kwa wat mijn vragen zijn over het uit wisselen van bestaande hhd naar nieuwe hhd of je dan je windows ge woon weer trug kan plaatsen en of je dan niet al je drivers kwijd bent.
Ik heb niet echt veel verstand van dit soort dingen :)

Groeten thijs

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen vraag is hier te simpel, maar op Tweakers verwachten we altijd dat je eerst zelf op zoek gaat naar antwoorden op je vragen. Het kostte mij letterlijk 5 seconden om bijv. dit filmpje te vinden waarin precies wordt uitgelegd hoe je onderdelen in dat apparaat vervangt. Ook is hier op Tweakers al in genoeg andere topics te vinden hoe je Windows kan installeren en hoe het zit met drivers.

Aangezien dit subforum verder gaat over aankoopadvies, en niet over technisch advies, waar je nu naar op zoek bent, gaat je topic op slot.

Het staat je uiteraard vrij op de goede plek op het forum (bijvoorbeeld Windows Clients) je vraag nog eens te stellen over windows, nádat je nóg een keer goed gezocht hebt. Vertel er dan ook bij wat je hebt gevonden en waarom die informatie niet duidelijk is.

Succes!

Dit topic is gesloten.