Op zoek naar een mooie 2-player coop game

Pagina: 1
Acties:

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
Hallo!

Over een poos heb ik weer eventjes herfstvakantie en wil ik met m'n vriendin eens lekker gamen :+
We zijn alleen op zoek naar een game die we kunnen doen. RPG is iets wat we beiden leuk vinden dus dat word dan waarschijnlijk het genre waar we in moeten zoeken.
Verder moet hij echt lekker synergizen als je met z'n tweeën speelt, en moet het er ook gewoon mooi uit zien. We hebben twee best goede PC's dus alle games tot nu toe zijn speelbaar.

We hebben een hele poos geleden Lord of the Rings: War in the North uitgespeeld, en zoiets is wat we eigenlijk zoeken.

Wat we al gedaan hebben of niet willen is:
- Dungeon Siege 3 al gedaan
- Diablo 3 al gedaan
- Two Worlds 2 niet leuk
- Trine 1&2 al gedaan
- Sacred 3 al gedaan
- Portal 2 al gedaan (geen RPG maar deze was gewoon vet :P)

Heeft iemand nog vette ideeën?

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Giana Sisters: Twisted Dreams :)
http://store.steampowered.com/app/223220/

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Wat dingen die ik met mijn vriendin speel of die geschikt zijn om samen te spelen, waarbij ik me niet limiteer tot alleen RPG:

Als je wat meer Diablo wilt maar minder uitgebreid: Torchlight II. Voor onder de 5,- te krijgen.
Niet mooi maar wel leuk samen: Terraria.
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn als je een MMO jasje niet erg vind. Een hele lange storyline. Alleen de dungeons moet je doen met anderen.
Dungeon Defenders II: Daar hebben we ons heel lang mee vermaakt en zullen we ons nog lang mee vermaken. Spel is ook nog in ontwikkeling maar al prima speelbaar.
Left 4 Dead 2: Shooter, simpel, maar erg leuk coop.

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Borderlands (2)

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Red Alert 2; nu tijdelijks gratis op Origin
GTA2 MP

[ Voor 9% gewijzigd door Lip op 19-09-2015 21:14 ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Divinity Original Sin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:05
Halo Master Chief Collection. Geen RPG natuurlijk maar wel 5 geweldige coop spellen. Speel het op legendary en je zult er genoeg uitdaging uit halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:26
warcraft 3 custom maps? genoeg keuze. en heb me altijd wel kunnen vermaken in CooP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

je hebt trine gespeeld, trine 3: the artifacts of power is ondertussen verschenen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Ik stem voor. Borderlands is perfect om samen te spelen. En je kan er heel lang zoet mee zijn als je alle sidequests doet en de extra uitbreidingen ook speelt.
Plus, Borderlands 1 met de complete set uitbreidingen kost maar iets van 15 euro oid op Steam.
Lip schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:13:
Red Alert 2; nu tijdelijks gratis op Origin
GTA2 MP
En vergeet niet, Yuri's Revenge zit er ook gratisch bij.
Niet vergeten om IPX/SPX protocol te installeren trouwens. Over TCP/IP doet RA2 t niet op LAN.

Helaas, IPX/SPX wordt niet meer ondersteund sinds Vista, dus je zal er omheen moeten werken.
Volgen https://social.technet.mi...7?forum=w7itpronetworking kan je de IPX/SPX protocolstack jatten van een PC met WinXP SP2 en die installeren in Windows 7.

Andere oplossing is dit: http://www.solemnwarning.net/ipxwrapper/

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 10:43

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Dit dus...

[edit] Niet helemaal RPG misschien, maar één die ik nog op mijn lijstje heb is Dead Space 3. Heeft een hele aftakking in de scenario's te zitten die een co-op story vertellen omtrent de main char. Misschien wordt checking?

[ Voor 42% gewijzigd door Coreantes op 20-09-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Kan idd Original sin zeker aanraden al zal ergens in oktober de Enhanced edition uitkomen die nog beter zou moeten zijn dan het origineel. Deze krijg je trouwens gratis als je het origineel gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weilie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik zou ook even kijken naar Sword Coast Legends, release is 29 september. Afgelopen weekend was er al een head start weekend voor iedereen die een pre-order had. Jammer genoeg niet veel tijd gehad om te kijken hoe het speelde. Volgende head start periode is van 24 september tot release.

Sword Coast Legends speelt zich af in het officiële D&D universum in de regio Sword Coast uit de Forgotten Realms. Het spel is in coop te spelen tot 4 personen en ook is er de mogelijkheid voor 1 persoon om Dungeon Master te spelen.

PSN: Weilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:35
Bedankt voor alle hints! Ik ga eens even wat bladeren, en kijken of er wat tussen zit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travee
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 18:27
Nog meer tips? Het is nu herfstvakantie en bovenstaande spellen heb ik al gespeeld, alles behalve Sword Coast Legends. M'n vriend wil wegens te weinig inspiratie nu alleen nog maar Robocraft doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dont starve together, weliswaar geen rpg, maar wel zeer fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De enhanced edition van Divinity: Original Sin komt deze dinsdag uit voor PC, ps4 en xbox one. Is volledig gemaakt om met 2 te spelen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Ik kan je Keep Talking and Nobody Explodes aanbevelen. Je hoeft de software maar 1 keer aan te schaffen. Een speler moet een bom onschadelijk maken en de andere speler heeft manual en moet zonder de bom te zien je helpen.

Let op! het kan ruzie veroorzaken in je relatie :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Als het geen issue is om wat oudere games te spelen, kun je wellicht ook kijken naar Torchlight 2. Hier hebben o.a. oud Blizzard medewerkers aan meegewerkt, die ook aan Diablo en/of Diablo II hebben gewerkt.

[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 29-10-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:08

g0tanks

Moderator CSA
Dungeon Defenders II? Dungeon Defenders II is a cooperative Action Tower Defense game, packed with roleplaying elements like loot, levelling, and pets.

Is ook nog eens gratis op Steam. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1