Hallo ik heb een bekend HTC probleem:
namelijk het vollopen van de "others" memory waardoor het updaten niet meer kan.
Deze kan je niet met tabben selecteren om te legen.
Volgens google is dit alleen te verhelpen met een factory reset en een her installatie.
Maar ik heb ooit met de service modes ook de memory restore/recovery gedaan maar 1 verkeerde klik en je settings zijn foetsie. (al een keer per ongeluk een total reset gedaan en dan is mn werk applicatie ook gone. hoop werk om weer alles werkend te krijgen.
)
De "other" is dan wel weer leeg dat wel.
Er is een methode om dat irritante "insuficient memory" bij updaten door een volgelopen "other" te verhelpen zonder dat je je htc weer opnieuw moet opbouwen/ backup terug zetten:
Voor zover ik weet moet je power en vol down inhouden totdat de htc reboot in service modes en dan "recovery" selecteren met vol up/down, activeren.
De htc reboot en je krijgt een rode driehoek met een !.
Hier moet je iets doen om die memory recovery te bereiken maar wat precies?
vanaf hier zijn de gevonden "beschrijvingen" enigzins onduidelijk.
Heeft iemand ervaring met het non-destructive recoveren van de "others" memory?
namelijk het vollopen van de "others" memory waardoor het updaten niet meer kan.
Deze kan je niet met tabben selecteren om te legen.
Volgens google is dit alleen te verhelpen met een factory reset en een her installatie.
Maar ik heb ooit met de service modes ook de memory restore/recovery gedaan maar 1 verkeerde klik en je settings zijn foetsie. (al een keer per ongeluk een total reset gedaan en dan is mn werk applicatie ook gone. hoop werk om weer alles werkend te krijgen.
De "other" is dan wel weer leeg dat wel.
Er is een methode om dat irritante "insuficient memory" bij updaten door een volgelopen "other" te verhelpen zonder dat je je htc weer opnieuw moet opbouwen/ backup terug zetten:
Voor zover ik weet moet je power en vol down inhouden totdat de htc reboot in service modes en dan "recovery" selecteren met vol up/down, activeren.
De htc reboot en je krijgt een rode driehoek met een !.
Hier moet je iets doen om die memory recovery te bereiken maar wat precies?
vanaf hier zijn de gevonden "beschrijvingen" enigzins onduidelijk.
Heeft iemand ervaring met het non-destructive recoveren van de "others" memory?
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....