iPhone 5s gebruikt meer data dan het totaal van de apps

Pagina: 1
Acties:

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 22:40
Hallo,

ik heb sinds mijn vakantie het probleem dat er ergens een dataleak of zo zit. Wanneer ik op vakantie mijn mobiele data aanzette was ik binnen 2 minuten door mijn buitenland databundel van 35mb per dag (Vodafone) heen, zonder ook maar iets te doen. Ik heb vervolgens verbonden met wifi en alle mail e.d. gesynchroniseerd en vervolgens maar voor een beperkt aantal apps data aangezet. Na anderhalve dag is er volgens de diverse apps in totaal ca. 25mb verbruikt daarnaast is er volgens iOS nog 2 mb voor het systeem gebruikt. Het totale mobiele datagebruik staat echter op 229mb.

Inmiddels zit ik deze maand ook al over mijn datalimiet van 1gb heen. Hier geldt dat wanneer ik het dataverbruik van de losse apps en systeem ongeveer optel ik (over de periode vanaf half juli) op ongeveer 1,5gb zit. Terwijl het totale mobiele datagebruik volgens iOS 2,25gb is.

Heeft iemand hiervoor een verklaring? En uiteraard ben ik ook op zoek naar een oplossing.

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:30
iCloud fotobackup aanstaan?

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:25
Wow, een databundel van 35MB...

• jswinkels
Buitenland databundel van 35mb per dag, zoals gezegd was ik op vakantie.

• jswinkels
Nee, die gebruik ik niet (maar die zou toch ook al systeem component gerapporteerd moeten worden?)