Lenovo yoga 11s "power button" problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

• rolschaatser
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-08-2021
Wie heeft er tips, ik heb een Lenovo 11s en heb sinds deupdat naar windows 10 problemen met de power button. Wanneer ik wil opstarten ( power button indrukken) krijg ik een zwart scherm waarop wel de muis zichtbaar is, en wanneer ik op de windows knop van het toetstenbord klik, start windows op.
Onder MSCONFIG heb ik nu alles uitgezet om zo uit te sluiten dat daar iets tussen zit wat voor de problemen kan zorgen. Via de site van Lenovo ook al de laatste drivers geupdate, maar probleem blijft.

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Via Google vind ik een hoop mensen met exact hetzelfde probleem, met verschillende oplossingen. Je vermeld nergens dat je dit hebt gevonden en geprobeerd. Daar zul je dus moeten beginnen.

Verder staat je topic in het verkeerde subforum, aangezien dit niets met Overclocking & Tweaking te maken heeft. Laat er nou een speciaal topic zijn voor problemen omtrent Windows 10 upgrades: [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen. Ook daar is het een bekend probleem en wordt bijvoorbeeld deze oplossing geboden. Dit topic gaat in ieder geval dicht.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.