Toon posts:

Alternatief voor iSSH?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:03
Ik gebruik al jaren iSSH op iPad en iPhone voor o.a. SSH toegang.

Nu ben ik er bij de upgrade naar iOS 9 er achter gekomen dan iSSH al enige tijd ter ziele is en dat de app na een clean install dus verdwenen is. :-(

Wat is een goed alternatief? Ik heb zelf al even gezocht en zag Prompt 2 (€7,99) maar dat is volgens mij alleen SSH.

De nadruk ligt voor mij ook wel op SSH maar met iSSH kon je ook X, VNC en RDP gebruiken. Alles in 1 dus.

Ik heb destijds ook al een aantal apps uitgeprobeerd, maar veel van de apps zijn toch een beetje in elkaar geflanst en ondersteuning vaak maar 1 protocol en dan nog matig ook (mijn ervaring).

Voor RDP kan ik wel de Microsoft RD Client gebruiken dus dat hoeft er niet perse in...

Suggesties?

Edit:
Bij voorkeur ook op de iPad en iPhone te gebruiken.

[Voor 4% gewijzigd door technorabilia op 19-09-2015 10:05]

👉🏻 Blog 👈🏻

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 11:33
Prompt en Transmit hier. Bevallen heel goed.

• technorabilia
Ik heb nu Prompt geinstalleerd. Recht toe recht aan SSH/Telnet client.

Keys had ik liever op 1 balk gehad i.p.v. swipe. Clips zijn wel handig. Panic Sync is denk ik om de connectie gegevens te centraliseren. Hm, op de Panic servers...waarom geen iCloud?

Maar werkt verder wel goed. Bedankt!

👉🏻 Blog 👈🏻

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-06 11:33
Dat dat weer op Panic servers moet ipv iCloud irriteerde me ook. Maar ja. Is niet anders.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik gebruik Server Auditor om mijn Raspberry Pi te benaderen op de iPhone, maar volgens mij ondersteunt die alleen SSH. Ik heb vSSH Lite geprobeerd maar die vond ik irritant (al weet ik nu niet meer waarom)

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Ik gebruik ook Server Auditor maar ook WebSSH. Verder RD Client van MS en VNC Viewer van RealVNC. Gebruik je remote GUI dingen eigenlijk nooit, alles gaat zo'n beetje over SSH wel.

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Ik gebruik al tijden vSSH. Bevalt erg goed.

[Voor 41% gewijzigd door baviaan op 19-09-2015 18:21]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als ik in iTunes zoek naar "vnc ssh" kom ik verschilende opties tegen, waarvan Remoter Pro er nog het handigst uitziet. Daar heb ik alleen zelf geen ervaring mee.

Ik gebruik op mijn iPhone af en toe ook Teamviewer om een windows computer over te nemen, maar dat werkt imo niet echt lekker. Je moet hem dan haast in landscape gebruiken en het werkt lang niet zo fijn als Teamviewer onder Android.

[Voor 32% gewijzigd door gwystyl op 19-09-2015 18:25]

• technorabilia
Thnx.

Wat houdt die in-app purchase van €5,99 bij server auditor precies in? Premium subscription?

👉🏻 Blog 👈🏻

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee