Intel GbE LAN (?)

Pagina: 1
Acties:

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:22
Bij het verbeteren van de productgegevens van Gigabyte GA-H170N-WIFI (Wifi en Bluetooth ontbraken) merkte ik op dat de 1e netwerkcontroller de Intel I219V was, terwijl Gigabyte alleen maar 2x Intel GbE LAN vermeldt.

Volgens mij is het een afkorting voor Gigabit Ethernet en kan het dus van alles wel zijn.
Is de netwerkcontrontroller nou de Intel I219V of iets anders, of maak ik mij hier te druk om :?

[ Voor 54% gewijzigd door Ketho op 19-09-2015 06:53 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik wilde je naar de gebruiksaanwijzing verwijzen, maar daar staat het typenr ook niet in 8)7

Maar Intel GbE geeft iig aan dat het een gigabit variant van Intel is, geen ander merk.

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 19-09-2015 10:50 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Meldpunt is net nagelopen, heb ook een reactie meegestuurd. Op buitenlandse websites
staat aangegeven dat het hier gaat om de Intel i219V en Intel i211AT :)

Verder hadden we van een betrouwbare gebruiker (die vaker meldingen doet)
enkele dagen geleden een reactie gehad dat het ging om de Intel i219v.

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:22
Blijkbaar moet ik toch beter mijn best doen als deze informatie te vinden is op buitenlandse/Japanse sites :$

Ik hoop niet dat Gigabyte er een gewoonte van gaat maken om alleen maar te vermelden dat het om Gigabit Ethernet gaat (no pun intended)

Dank jullie wel voor het uitzoeken van mijn vraag en het navragen bij die betrouwbare gebruiker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ketho schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:25:
Ik hoop niet dat Gigabyte er een gewoonte van gaat maken om alleen maar te vermelden dat het om Gigabit Ethernet gaat (no pun intended)
Zolang je kunt zien dat het een Intel gigabit chip is, is er toch niks aan de hand? :P

Zelfs al is het een niet zo recent type (de 82574 bijv.), dan zit je alsnog goed.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Ketho schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:25:
Blijkbaar moet ik toch beter mijn best doen als deze informatie te vinden is op buitenlandse/Japanse sites :$

Dank jullie wel voor het uitzoeken van mijn vraag en het navragen bij die betrouwbare gebruiker :)
Haha... geen probleem hoor, zo hebben wij ook weer extra specs erbij O-)

“Do. Or do not. There is no try.”

Pagina: 1