Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop voor Full HD videobewerking?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een niet al te dure laptop om normaal video's op te kunnen bewerken. En dan gaat het om Full HD beelden van mijn GoPro camera (GoPro Hero 3+, Black Edition). Niet alleen om korte filmpjes, maar ook om de wat langere en dus zwaardere films te bewerken. En waar ik dus de wat zwaardere videobewerkingsprogramma's goed op kan draaien.

Ik heb een beetje gezocht en kwam de volgende laptop tegen:

MSI GP60 2QF-1094NL LEOPARD PRO

Is dit een beetje de juiste laptop voor me? Of raden jullie me wat anders aan? Bovenstaande laptop kost 1100 euro en dat is wel zo'n beetje de max van mijn budget. Of zijn er ook laptops van een paar honderd euro minder, die ook voldoende voor me zouden moeten zijn?

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!!

• Rhin
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11 10:35
Prima laptop op zich, maar voor videoediting zou je misschien kunnen kijken naar een laptop met een (niet eens per se duurdere) GTX860M of 960M die toch wel wat sneller is en GDDR5 VRAM heeft ipv GDDR3.
(Bijvoorbeeld deze of deze)

Verder, weet je zeker dat je een laptop nodig hebt? Want met een desktop kan je voor die prijs een beest van een PC bouwen. Maar ja, als je hem mee moet kunnen nemen dan gaat dat natuurlijk niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Rhin op 19-09-2015 03:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info! Ik ga eens kijken naar een laptop met die betere videokaart.

En ja, ik weet dat een desktop goedkoper is, maar ik heb toch liever een laptop. Naast videobewerking wil ik hem ook voor dagelijks gebruiken gaan gebruiken en er dus lekker mee op de bank kunnen zitten.