he allen,
Momenteel zit ik al een tijdje bezig met symfony en wil dit gaan inzetten voor een bestaand project.
In dit project heb ik een frontend/backend, wat allemaal prima te doen is met symfony
Het (probleem) waar ik tegen aan loop, is hoe ik dat het beste kan inrichten met bundles.
Nu had ik zelf het idee om het ongv. zo te gaan inrichten:
Een namespace: "Bedrijfsnaam/Core/" om hierin alle entity's in aan temaken.
Een namespace: "Bedrijdsnaam/Backend" voor alle backend Bundles
en als laatste een namespace "Bedrijfsnaam/Frontend" voor al het frontend gebeuren.
Nu het nadeel:
Nu de vraag of hier mensen zijn met gelijksoort ervaringen, en die enige tips hebben om wat toekomst problemen te voorkomen.
Alvast bedankt
Momenteel zit ik al een tijdje bezig met symfony en wil dit gaan inzetten voor een bestaand project.
In dit project heb ik een frontend/backend, wat allemaal prima te doen is met symfony
Het (probleem) waar ik tegen aan loop, is hoe ik dat het beste kan inrichten met bundles.
Nu had ik zelf het idee om het ongv. zo te gaan inrichten:
Een namespace: "Bedrijfsnaam/Core/" om hierin alle entity's in aan temaken.
Een namespace: "Bedrijdsnaam/Backend" voor alle backend Bundles
en als laatste een namespace "Bedrijfsnaam/Frontend" voor al het frontend gebeuren.
Nu het nadeel:
- Ik heb een bestaande database, wat een beetje met toutjes aan elkaar geknoopt is.
(Ja! hier kan ik niets aan veranderen) - Ik ga alle bundles doorelkaar gebruiken, omdat ik de entitys uit de core zowel in de backend als frontend nodig heb. (wat hergebruik een stuk lastiger maakt)
Nu de vraag of hier mensen zijn met gelijksoort ervaringen, en die enige tips hebben om wat toekomst problemen te voorkomen.
Alvast bedankt