Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene2322
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:34
Misschien niet helemaal de juiste plek hier, maar

ik maak sinds een jaar of 5 gebruk van een zwarte Silverstone LC20 als behuizing voor mijn HTPC-configuratie. Afgelopen najaar (vorig jaar) meende ik een front panel upgrade kit (met USB 3.0) voor dit model te hebben gespot. Meende, omdat ik nu helemaal niets meer kan vinden wat hierop lijkt (VLNR: Firewire, 2 blokjes van 2 boven elkaar liggende usb 2.0 aansluitingen, microphone en speaker).

Ik sta op het punt om de behuizing te voorzien van wat verse hardware en had de front panel mee willen nemen. Internet staat bol van de front panel upgrade kits (op site van Silverstone zijn deze upgrades vreemd genoeg niet te vinden). Iemand suggesties waar ik nog kan zoeken...?

Anders suggesties voor een degelijke 2.5" frontpanel bay met SD, microSD en 1 of 2x USB 3.0 (heb tot nog toe pech gehad met deze bays)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:35
ik heb een akasa bay er in en erg tevreden, 4x usb , 2 x usb3 ,mini sd en sd enz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIMBERWOLFS
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene2322
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:34
Bedankt voor je reactie. Dat is een nette bay. Lijkt me wel wat.

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
Let er wel op dat dat een 5,25" bay is, als je daar ruimte voor hebt in je kast en genoeg aansluitingen voor op je moederbord is dat natuurlijk verder geen probleem

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:04
Er is een versie van de LC20 met USB 3, je zou de fabrikant eens kunnen mailen of ze de frontpanel (of iig de kabel + PCB daarvan) los verkopen ? ;)
Pagina: 1