[PC] mede gamers gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scooler
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Hoi allemaal,

geen idee of dit mag en de bedoeling is.

Maar, ik vind het leuk en gezellig om savonds een gezellig potje te gamen als ik niet hoef te werken.

Ik ben een jongen van 20 jaar en ik speel vooral racegames zoals projectcars, assetto corsa, dirt rally. Maar ook een potje fifa, battlefield of Rocket leauge vind ik leuk om te doen.

Nu vind ik het niet heel gezellig om dit alleen te spelen. dus ik vroeg me af of er netzoals mij meerdere mensen die deze spellen leuk vinden om samen te spelen /racen.

dit is mijn steam account:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198044766255/

mijn skype naam is Kas_de_brouwer

laat even weten dat je van tweakers bent :)

of heb jij een leuke TS3 server waar ik mag joinen is natuurlijk ook altijd welkom! :D

met vriendelijke groet,

Kas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:04

Pykow

Angelo OTR

scooler schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:45:
Hoi allemaal,

geen idee of dit mag en de bedoeling is.

Maar, ik vind het leuk en gezellig om savonds een gezellig potje te gamen als ik niet hoef te werken.

Ik ben een jongen van 20 jaar en ik speel vooral racegames zoals projectcars, assetto corsa, dirt rally. Maar ook een potje fifa, battlefield of Rocket leauge vind ik leuk om te doen.

Nu vind ik het niet heel gezellig om dit alleen te spelen. dus ik vroeg me af of er netzoals mij meerdere mensen die deze spellen leuk vinden om samen te spelen /racen.

dit is mijn steam account:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198044766255/

mijn skype naam is Kas_de_brouwer

laat even weten dat je van tweakers bent :)

of heb jij een leuke TS3 server waar ik mag joinen is natuurlijk ook altijd welkom! :D

met vriendelijke groet,

Kas
Als je in de topics kijkt van de games die je speelt, dan lees je vaak in de topic start een link naar een Teamspeak server of een lijst met gamers die de game ook spelen.

Ik heb zo weinig tijd s'avonds dat ik voortaan maar alleen speel of mensen gewoon toevoeg op steam die ik heb gezien op tweakers.

[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 18-09-2015 16:53 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scooler
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09-2024
Pykow schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:51:
[...]

Als je in de topics kijkt van de games die je speelt, dan lees je vaak in de topic start een link naar een Teamspeak server of een lijst met gamers die de game ook spelen.
dankje :) dit had ik nog niet helemaal door :P ik ga eens kijken :)

• catwheel18
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-04-2023
Speel je battlefield 4? dan lijkt het mij wel leuk om is een potje te game.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:45
Kijk inderdaad even in de topics. Ik speel zelf eigenlijk alleen nog maar WoW atm met Tweakers, maar vroeger speelde ik veel BF3, daar hadden (hebben misschien nog wel) we een Tweakers groep met eigen TS, was altijd leuk om met mensen te spelen en lekker te ouwehoeren.

Volgensmij is de rocket league groep nog wel actief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Tweakers heeft een bf4 platoon en een TS3 server :) Erg gezellig daar. Kijk in het pc bf4 topic voor meer informatie :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:30
Pro clubs voor FIFA 16 is er ook nog. Leden van tweakers hebben daar hun eigen club voor de pc versie. Dus kijk daar ook zeker even als je graag FIFA speelt!
Pagina: 1