iPad crasht tijdens booten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:04
Ik ben bezig met een iPad die niks meer doet.

Symptoom was dat tijdens het opstarten zie je 5 seconden apple logo, en dan crasht iOS weer.
Af en toe rebootte hij, maar vaak ging hij uit.

Nu heb ik met pijn en moeite hem in DFU mode gekregen, en iTunes gaat bezig met hem te herstellen, maar na 1 minuut ongeveer, krijg ik in iTunes foutcode 14, en de iPad blijft op zelfde schermpje, maar doet niks meer.

Vanuit iTunes heb ik de log bestanden gepakt, maar word ik ook niet veel wijzer van.

De eerste de beste herstel

iPadUpdater.log -- http://pastebin.com/tZLN2Uqy

Daarna heb ik het nog paar keer geprobeerd, met nieuwe .ipsw downloads, en oudere versies gedownload. Maar niks werkt.
Ook heb ik nu reeds op een andere PC geprobeerd maar werkt ook niet.

Dit is nu het laatste keer dat ik een poging heb gedaan.
http://pastebin.com/kM1e6nv1

Het betreft hier een iPad 4 (model: A1458)

Hebben meerdere mensen hier last van gehad? Zoja hoe hebben jullie het opgelost?
Durk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkp
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 20:04
Denk dat het een foutje van Apple was.

Op FaceBook kwam er een soortgelijke fout voorbij, dit was op een iPhone die laadde maar door tot 35% met de update van iOS.

iPad werkt nu weer, na het na paar uur rusten weer eens geprobeerd te hebben.
Misschien server waarmee verbinding word gemaakt achter de schermen die uitstond, en vreemde fouten gaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seth007
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 20:06
Ik heb ongeveer een gelijk probleem. De Ipad laad op en begint te starten, tijdens de start loopt hij vast ... reboot, vast, reboot, vast, reboot, enz. Tot het ding zonder energie zit (terwijl het uberhoud aan een oplader hangt), en doodleuk een batterijtje weergeeft die me vertelt dat ik het ding moet opladen, waarna het doodleuk terug in dezelfde loop valt ....

Pff, ik word er moedeloos van ...

Ik heb al geprobeerd om de update via Itunes te instaleren, maar ook daar valt de stroom midden in de update weg, ik moet een manier zien te vinden om de "poweroff" van de ipad in te kunnen drukken (maar ja, ze vonden blijkbaar een fysieke power knop te "old scool".) 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door seth007 op 22-09-2015 22:24 ]

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:28
Apple heeft afgelopen donderdag iOS versie 9.01 uitgebracht. Deze zou een probleem moeten corrigeren waarbij de iPad vast liep tijdens de upgrade.

Misschien moet je de laatste versie via de Apple site downloaden en via iTunes installeren.