Ik zoek een?
Nieuwe processor voor mijn computer. Hij moet geen bottleneck vormen voor het gamen en ook prima meegaan als ik rond de kerstvakantie een nieuwe videokaart koop (ik zit te denken aan iets van een gtx 970)
Dit heb ik opgesteld en ik denk dat dit ook wel aan mijn wensen voldoet:
Wat is je budget?
Dit komt niet heel erg krap, ik zit nu aan de €200 en veel veel boven de €300 wil ik eigenlijk niet gaan.
Als jullie mij kunnen overtuigen dat als ik meer uitgeef mijn geld beter besteed wordt dan mag het er ook wel duurder uitvallen, maar persoonlijk denk ik dat wat ik nu heb prima is,
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een i5 processor leek mij voldoende
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
dit is mijn huidige systeem:
Ik wil met het systeem nu dus gewoon alle games op 1080 p kunnen spelen. Van mij hoeven de settings dan niet op zijn hoogst, dat kan wel als ik over een poosje een nieuwe videokaart koop.
Ik speel meestal spellen zoals watch dogs, call of duty aw, pes 2016, battlefield 4 en lichtere games.
Verder gebruik ik mijn computer voor de normale dingen als office, browsen en dergelijke dingen, maar aangezien dit met mijn pentium processortje nu ook al prima gaat ga ik er niet van uit dat na het upgraden dit opeens minder vlot gaat.
Wat vinden jullie van de processor + koeling. Persoonlijk denk ik dat de processor prima is, maar van processorkoelingen weet ik iets minder af.
Nieuwe processor voor mijn computer. Hij moet geen bottleneck vormen voor het gamen en ook prima meegaan als ik rond de kerstvakantie een nieuwe videokaart koop (ik zit te denken aan iets van een gtx 970)
Dit heb ik opgesteld en ik denk dat dit ook wel aan mijn wensen voldoet:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 30,25 | € 30,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 208,25 | |
Wat is je budget?
Dit komt niet heel erg krap, ik zit nu aan de €200 en veel veel boven de €300 wil ik eigenlijk niet gaan.
Als jullie mij kunnen overtuigen dat als ik meer uitgeef mijn geld beter besteed wordt dan mag het er ook wel duurder uitvallen, maar persoonlijk denk ik dat wat ik nu heb prima is,
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Een i5 processor leek mij voldoende
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
dit is mijn huidige systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3220 Boxed | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | ASRock H81 Pro BTC | € 55,- | € 55,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 660 Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.11 ST3500620AS , 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Aerocool GT Black Advance Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX316C10FBK2/8 | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Corsair Builder CX430 V2 | € 54,95 | € 54,95 |
| 1 | Crucial BX100 120GB | € 61,95 | € 61,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 303,80 | |
Ik wil met het systeem nu dus gewoon alle games op 1080 p kunnen spelen. Van mij hoeven de settings dan niet op zijn hoogst, dat kan wel als ik over een poosje een nieuwe videokaart koop.
Ik speel meestal spellen zoals watch dogs, call of duty aw, pes 2016, battlefield 4 en lichtere games.
Verder gebruik ik mijn computer voor de normale dingen als office, browsen en dergelijke dingen, maar aangezien dit met mijn pentium processortje nu ook al prima gaat ga ik er niet van uit dat na het upgraden dit opeens minder vlot gaat.
Wat vinden jullie van de processor + koeling. Persoonlijk denk ik dat de processor prima is, maar van processorkoelingen weet ik iets minder af.