Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is bedoeld als werkstation, foto bewerking (adobe pakketten), database verwerking, meerdere VPN/Citrix verbindingen onderhouden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs/Kwaliteit upgrade componenten - afhankelijk van de grootte van de upgrade of totaal upgrade tot 600 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb onderstaande configuratie, PC uit augustus 2011 zelf samengesteld, doet het nog prima maar Windows 10 klaagt over de Nvidea kaart, ik heb nog een Asus en een onboard kaart, maar vrees dat dit niet voldoende zal zijn. Heb nu 2x 24 inch, later misschien upgraden naar 27 inch schermen
Advies
- De grafische kaart vervangen ?
- Nieuw RAM geheugen ?
- Nieuwe processor
- Pas alles dan nog op het moederbord of best direct vervangen ?
In welke mate kan ik zaken vervangen bij mijn WINDOWS 7 Home Premium 64 bit nog geldig blijft.
Of best eerst upgraden naar Windows 10 voor ik zaken upgrade ?
Elke suggestie is welkom, volg hardware ontwikkeling niet echt op.
Bedankt
Het is bedoeld als werkstation, foto bewerking (adobe pakketten), database verwerking, meerdere VPN/Citrix verbindingen onderhouden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs/Kwaliteit upgrade componenten - afhankelijk van de grootte van de upgrade of totaal upgrade tot 600 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb onderstaande configuratie, PC uit augustus 2011 zelf samengesteld, doet het nog prima maar Windows 10 klaagt over de Nvidea kaart, ik heb nog een Asus en een onboard kaart, maar vrees dat dit niet voldoende zal zijn. Heb nu 2x 24 inch, later misschien upgraden naar 27 inch schermen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 2600 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | AMD Radeon HD 5670 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D GeForce 7950 GT | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Dell Ultrasharp U2412M Zwart | € 249,95 | € 249,95 |
| 1 | Zalman CNPS10X Performa | € 34,99 | € 34,99 |
| 1 | Kingston HyperX KHX16C9X3K2/16X | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 103,46 | € 103,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 388,40 | |
Advies
- De grafische kaart vervangen ?
- Nieuw RAM geheugen ?
- Nieuwe processor
- Pas alles dan nog op het moederbord of best direct vervangen ?
In welke mate kan ik zaken vervangen bij mijn WINDOWS 7 Home Premium 64 bit nog geldig blijft.
Of best eerst upgraden naar Windows 10 voor ik zaken upgrade ?
Elke suggestie is welkom, volg hardware ontwikkeling niet echt op.
Bedankt