Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo: iOS 9 kan mobiel internet op iPhones blokkeren

Pagina: 1
Acties:

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 22:36
nieuws: Ziggo: iOS 9 kan mobiel internet op iPhones blokkeren

Waar moet ik op stemmen als ik iOS 9 heb maar geen problemen ervaar?

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:33
Nee, ik heb wel iOS 9 maar geen problemen ?

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 22:36
Stond er nog niet bij het openen van dit topic ;). Vandaar mijn topic.

Verwijderd

Wat willen jullie eigenlijk bereiken met zo'n poll?

Blijkbaar NIET om informatie te verzamelen... want dan had de poll slechts 2 opties moeten aangeven. JA, problemen met iOS9, en NEE, geen problemen met iOS9. En dan zou je in één oogopslag kunnen zien dat er nu 18 % problemen heeft....

Maar nu moet je eerst zelf gaan zitten rekenen hoeveel 6,9 vs. 31,8 eigenlijk is....

En nee, mensen drukken niet op 'ik heb geen iphone' omdat ze dat zo graag willen aangeven, maar omdat er geen andere manier is om de resultaten te bekijken....

Ik snap niet dat dit na al die jaren nog steeds zo knullig gaat....

• mivadi574
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-01-2022
Oeps verkeerde plek - forget this one sorry

[ Voor 94% gewijzigd door mivadi574 op 17-09-2015 22:04 ]

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 22:19
Topictitel is "IOS 9....". Het is echter iOS9.

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 20:51
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:59:
Wat willen jullie eigenlijk bereiken met zo'n poll?

Blijkbaar NIET om informatie te verzamelen... want dan had de poll slechts 2 opties moeten aangeven. JA, problemen met iOS9, en NEE, geen problemen met iOS9. En dan zou je in één oogopslag kunnen zien dat er nu 18 % problemen heeft....

Maar nu moet je eerst zelf gaan zitten rekenen hoeveel 6,9 vs. 31,8 eigenlijk is....

En nee, mensen drukken niet op 'ik heb geen iphone' omdat ze dat zo graag willen aangeven, maar omdat er geen andere manier is om de resultaten te bekijken....

Ik snap niet dat dit na al die jaren nog steeds zo knullig gaat....
Nee, het is niet de intentie om informatie te verzamelen. Althans, niet om te gebruiken voor het artikel, want daarvoor houd ik persoonlijk liever de instanties aan, omdat er altijd verschillende oorzaken kunnen zijn voor het wegvallen van de internetverbinding. Daarnaast zijn er altijd manieren om meerdere keren op een peiling te stemmen, dus de vraag is in hoeverre een poll überhaupt betrouwbaar is.

Los daarvan: het was inderdaad mogelijk geweest om 'ja' en 'nee' te gebruiken als antwoorden, maar dan hadden alle niet-iPhone-gebruikers eveneens op 'nee' geklikt. Je kunt je voorstellen dat er van een zuivere peiling dan al helemaal geen sprake meer is. Neemt niet weg dat we wat mij betreft een keer moeten kijken hoe we de resultaten inzichtelijk kunnen maken zonder te stemmen.

En over rekenen gesproken: dit is Tweakers. We verwachten dat onze bezoekers kunnen rekenen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ossebol op 17-09-2015 22:40 ]

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-11 20:53

Mortum

Moderator Discord / TFV & AWM

Prutser!

Op het Ziggo forum was het voor het Twitterbericht bekend gemaakt:
https://community.ziggo.n...rnet-meer-na-upgrade-6215

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Pagina: 1