nieuws: Ziggo: iOS 9 kan mobiel internet op iPhones blokkeren
Waar moet ik op stemmen als ik iOS 9 heb maar geen problemen ervaar?
Waar moet ik op stemmen als ik iOS 9 heb maar geen problemen ervaar?
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door mivadi574 op 17-09-2015 22:04 ]
Nee, het is niet de intentie om informatie te verzamelen. Althans, niet om te gebruiken voor het artikel, want daarvoor houd ik persoonlijk liever de instanties aan, omdat er altijd verschillende oorzaken kunnen zijn voor het wegvallen van de internetverbinding. Daarnaast zijn er altijd manieren om meerdere keren op een peiling te stemmen, dus de vraag is in hoeverre een poll überhaupt betrouwbaar is.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:59:
Wat willen jullie eigenlijk bereiken met zo'n poll?
Blijkbaar NIET om informatie te verzamelen... want dan had de poll slechts 2 opties moeten aangeven. JA, problemen met iOS9, en NEE, geen problemen met iOS9. En dan zou je in één oogopslag kunnen zien dat er nu 18 % problemen heeft....
Maar nu moet je eerst zelf gaan zitten rekenen hoeveel 6,9 vs. 31,8 eigenlijk is....
En nee, mensen drukken niet op 'ik heb geen iphone' omdat ze dat zo graag willen aangeven, maar omdat er geen andere manier is om de resultaten te bekijken....
Ik snap niet dat dit na al die jaren nog steeds zo knullig gaat....
[ Voor 6% gewijzigd door Ossebol op 17-09-2015 22:40 ]
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq