Beste Tweakers, I
Ik ben op zoek naar een lanbak zodat ik mijn grote watergekoelde desktop niet naar iedere lan hoef mee te slepen en deze veilig thuis kan laten staan!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De lanbak is bedoeld om mee te kunnen nemen naar vele lanparty's denkende aan: The Party, Campzone, Frag0matic en Dreamhack, systeem moet dus veilig over lange afstanden vervoerd kunnen worden zonder in te hoeven leveren op de snelheid/graphics zoals ik deze op mijn vaste systeem ervaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan maximaal 900 euro, hier zit nog wel iets aan speling in maar meer dan 1000 euro gaat het niet worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een RM1000 spare liggen, randappaeraatuur neem ik mee van mn vaste setup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteraard een SSD, een compacte en degelijke kast (liefst met raampje,
LED's), 16GB memory vanwege het mogelijk bewerken van foto's en modding van games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct. Heb zelf goede ervaring met Samsung SSD's en aangezien het prijsverschil met Crucial dermate klein is kies ik liever voor deze. Verder heb ik voorkeur voor Intel/Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, degelijk en snel!
Ga je overklokken?
Niet in de planning, mogelijkheid is leuk maar zou het niet missen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf het volgende samen gesteld, graag zie ik jullie visie hierop!
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een lanbak zodat ik mijn grote watergekoelde desktop niet naar iedere lan hoef mee te slepen en deze veilig thuis kan laten staan!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De lanbak is bedoeld om mee te kunnen nemen naar vele lanparty's denkende aan: The Party, Campzone, Frag0matic en Dreamhack, systeem moet dus veilig over lange afstanden vervoerd kunnen worden zonder in te hoeven leveren op de snelheid/graphics zoals ik deze op mijn vaste systeem ervaar.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan maximaal 900 euro, hier zit nog wel iets aan speling in maar meer dan 1000 euro gaat het niet worden
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb nog een RM1000 spare liggen, randappaeraatuur neem ik mee van mn vaste setup.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Uiteraard een SSD, een compacte en degelijke kast (liefst met raampje,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet direct. Heb zelf goede ervaring met Samsung SSD's en aangezien het prijsverschil met Crucial dermate klein is kies ik liever voor deze. Verder heb ik voorkeur voor Intel/Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Klein, degelijk en snel!
Ga je overklokken?
Niet in de planning, mogelijkheid is leuk maar zou het niet missen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb zelf het volgende samen gesteld, graag zie ik jullie visie hierop!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-D3H | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Gigabyte GV-N960WF2OC-4GD | € 219,- | € 219,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Corsair Carbide Air 240 Zwart | € 90,36 | € 90,36 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V Ver.2 | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 99,76 | € 99,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 844,97 | |
Alvast bedankt!