Plextor 16/10/40A doet vaag??

Pagina: 1
Acties:

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 07:18
Ik weet dat hier al een topic over is geweest, maar wil nu eigenlijk een topic alleen over dit probleem..

Vaag: bakt 1,5 sec, burnproof, bakt 1,5 sec, burnproof.
etc etc etc
DMA staat aan voor de bakker ..
Systeem:
700mhz PIII
256MB ram
40,9 gb HD @ 7200 toeren op andere kabel.
bakker @ Secundaire Slave
hd @ Primaire Master

iemand ENIG idee hoe ik dit oplos?

Verwijderd

zet de bakker eens op secundaire master.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

met welk burn proggramma doet ie zo?
Laatste firmware erin?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Weppel
  • Laatst online: 29-04 07:18
Burnprog = Nero
Laatste firmware = Nee.. zaten geen noemenswaardige verbeteringen in v1.02 dacht ik zo
v1.00 dus nog

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

heb je de bij de brander bijgeleverde WinOnCd 3.8 al geprobeerd?
Open je eerst alle proggies die je gebruikt,en dan pas het brandprogramma?

anders weet ik het ook niet..
Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/sad/nixweiss.gif

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
wat voor merk hdd ??

Verwijderd

Had ik ook met m'n 12x plex. Lag bij mij aan nero 5.5.1.8 en winme. Nu heb ik nero 5.5.2.4 en no problemo. Hangt bij mij op sec slave en lezer op sec master.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 12:41 schreef Wimsol het volgende:
Had ik ook met m'n 12x plex. Lag bij mij aan nero 5.5.1.8 en winme. Nu heb ik nero 5.5.2.4 en no problemo. Hangt bij mij op sec slave en lezer op sec master.
Hep precies t zelfde gehad met Nero 5.5.1.8 in Me. Ging toen naar WinonCD en over waren de probs...

Verwijderd

ik heb zelf de plextor met firmware 1.01 en hij fikt perfect met nero 5.5.2.4
maar dat deed hij ook met firmware 1.00 en alle andere nero versies!
moet alleen nog testen met firmware 1.02! die zit er bij m'n oom nl. op, maar moet alleen nog een vid. kaart in die pc :P

wat voor OS draai je? ligt het daar misschien aan?

ow ja, ik heb m'n hd op primair master, m'n asus 50x op primair slave en m'n plextor op secundair master! waar weet ik ook niet, maar komt wel handig uit met de kabels in m'n kast :)

Verwijderd

Hmm vaag ik heb er ook een, alles gaat goed
wat gaat er precies mis dan?

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En welk moederbord heb je? Want daar zou het wel eens aan kunnen liggen. (drivers etc?) Is het toevallig een via-bord?

• LoCuTuS2000
  • Laatst online: 19:05

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Als je een Intel 815 bord hebt (bijvoorbeeld Asus CUSL2-c) dan moet je de nieuwste Intel ultra ata storage drivers van internet halen. Ik had ze van de cd gebruikt en dan denkt win2k dat alles scsi is, gevolg: steeds een lege buffer waardoor burn-proof steeds aan vloog. Na de installatie van de nieuwe driver versie was dat probleem weg.

edit:

Fikker gewoon als slave laten en cdrom/dvd als master. Als je een pioneer dvd hebt de 16x versie moet die wel op een udma kabel aangesloten (fikker kan daar ook op) dit is namelijk een udma 66 apparaat
Pagina: 1