AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Verwijderd
Als ik het verhuurbedrijf was en ik kreeg zo'n bericht zou ik gelijk kijken of m'n bakje niet toevallig beschadigd is geraakt door de gebruiker van de huurauto
En als je heel erg gesteld bent op het uiterlijk van je telefoon dan moet je er zo'n lelijk hoesje omheen doen zodat het uiterlijk punt gaaf blijft .. wat je dan kunt aanschouwen als je in een met kussensgevulde ruimte en met handschoentjes aan je stukje techniek voorzichtig uit z'n hoesje haalt en bewonderd .. en daarna weer netjes terug stopt
[ Voor 46% gewijzigd door gekkie op 17-09-2015 16:16 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Zoals het hier afgebeeld staat kan het aardig heen en weer slingeren in bochten.

En in het wat oudere model is het officieel een bekerhouder (en muntjes).
[ Voor 20% gewijzigd door LordSinclair op 17-09-2015 16:14 ]
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Het is gebruiksschade. Noch de auto, noch de fabrikant noch de verhuurder kan je niet aansprakelijk houden voor dingen die je zelf doet, met je eigen spullen. Beste kan je dus rondkijken of er wellicht iemand is die hem repareren kan. Ikzelf zou dat overigens niet doen; het is een gebruiksproduct en die slijten na verloop van tijd toch wel, doe je niks aan.Ben ik hiertegen verzekerd of moet ik Opel dan wel het verhuur bedrijf aansprakelijk stellen?
[ Voor 32% gewijzigd door CH4OS op 17-09-2015 16:16 ]
En als je dat niet wilt moet je er een Bumpercase omheen doen zodat de randen niet beschadigen. Helaas pindakaas.CptChaos schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:14:
[...]
Het is gebruiksschade. Noch de auto, noch de fabrikant noch de verhuurder kan je niet aansprakelijk houden voor dingen die je zelf doet, met je eigen spullen. Beste kan je dus rondkijken of er wellicht iemand is die hem repareren kan. Ikzelf zou dat overigens niet doen; het is een gebruiksproduct en die slijten na verloop van tijd toch wel, doe je niks aan.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Dus tenzij je een aankoopverzekering van bijvoorbeeld je cc hebt of een extra telefoon-verzekering hebt die eigen veroorzaakte schade dekt, heb je pech
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 17-09-2015 18:03 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Net alsof ik mijn Note 4 laat vallen tijdens fitness en dan de schuld geven aan de sportschool omdat hun vloer niet van rubber is
De S6 is nou eenmaal glad (glas en metaal)
Dan vraag je er toch een beetje om als je geen bumper of cover gebruik.
Volgens mij is het glas los van dat metalen behuizing... (het is gewoon het frame als het goed is)
Anders zou je even naar een video moeten kijken waar ze hem uit elkaar halen
[ Voor 25% gewijzigd door Knamix op 17-09-2015 19:09 ]
Anyhow, blijkbaar zit het frame dus aan het scherm. Kost maar liefst 310 euro om te fiksen.. Kan ik net zo goed een nieuwe kopen (http://www.iphone-repair-...samsung-galaxy-reparatie/)
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Al met al gaat hier dus een slotje op.
Dit topic is gesloten.