lieve
,
Ik ben in contact gekomen met DC en DPC bij de stampede 10.
De afgelopen keren met wat vrienden onder een alias collectief met de grote jongens proberen mee te doen.
Sinds dien heb ik altijd meegedaan aan de stampede en draai soms tussendoor wat DC projecten.
Thuis draai ik mee tijdens de stampede met
-i7 game pc (77 watt)
-i3 server (65 watt)
-i5 laptop (15watt)
-Xeon oude server (95 watt)
-C2D laptop (34 watt)
-PentiumM laptop (24watt)
-raspberry pi (2watt)
Dit zorgt naast aardig wat punten ook voor aardig wat warmte.
Omdat de stampede afgelopen jaar in mei werd gehouden werd het zo warm in huis dat ik op een bepaald moment computers heb uit gezet (doodzonde).
Ik wil de Crew vragen of de volgende stampede(s) in de winter gehouden kunnen worden zodat we niet alleen onze cpu's maar ook de restwarmte daarvan nuttig gebruiken. Mijn voorkeur zou specifiek uitgaan naar januari.
Wat zijn de meningen hier over?
Poll: Ideale stampede maand
• December
• Januari
• April (houden zoals het is)

Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben in contact gekomen met DC en DPC bij de stampede 10.
De afgelopen keren met wat vrienden onder een alias collectief met de grote jongens proberen mee te doen.
Sinds dien heb ik altijd meegedaan aan de stampede en draai soms tussendoor wat DC projecten.
Thuis draai ik mee tijdens de stampede met
-i7 game pc (77 watt)
-i3 server (65 watt)
-i5 laptop (15watt)
-Xeon oude server (95 watt)
-C2D laptop (34 watt)
-PentiumM laptop (24watt)
-raspberry pi (2watt)
Dit zorgt naast aardig wat punten ook voor aardig wat warmte.
Omdat de stampede afgelopen jaar in mei werd gehouden werd het zo warm in huis dat ik op een bepaald moment computers heb uit gezet (doodzonde).
Ik wil de Crew vragen of de volgende stampede(s) in de winter gehouden kunnen worden zodat we niet alleen onze cpu's maar ook de restwarmte daarvan nuttig gebruiken. Mijn voorkeur zou specifiek uitgaan naar januari.
Wat zijn de meningen hier over?
Poll: Ideale stampede maand
• December
• Januari
• April (houden zoals het is)
Ook een poll maken? Klik hier
[ Voor 0% gewijzigd door thedon46 op 17-09-2015 14:41 ]