Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MarcoPolo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 27-04 14:35
Hallo,

Ik heb al langere tijd gekeken naar de OnePlus one, het lijkt me een mooi toestel en een vriend van me heeft hem ook gehad.
Hij heeft hem toen kapot laten vallen (kapot scherm) en heeft hem toen doorverkocht.
Ik heb al even rondgekeken en zag hem op aliexpress staan voor 230 nieuw (wit 16gb).
Op de OnePlus one site is alleen de 64 gb versie nog maar te koop.
Ik heb wel op forums gelezen dat de OnePlus One wat problemen heeft met software etc.
Weet iemand waar je de 16gb versie een beetje voordelig kan kopen? of de 64 gb versie (2e keus) voor een goede prijs?
Ik heb dus al wel gelezen dat de Opo wel enkele problemen heeft de laatste tijd, is het dus wel slim om eentje te kopen?
Heeft iemand ook een opo? die mij er wat over kan vertellen (over of de opo problemen heeft de laatste tijd).

Bedankt,
:)

• lordprimoz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-11 12:58
hier?

en ik ben erg blij met die van mij. Geen last van problemen eigenlijk

[ Voor 33% gewijzigd door lordprimoz op 17-09-2015 14:09 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:06

DarkSide

theres no place like ::1

wat dacht je om even in het OPO forum te kijken?
Daar staat alle info over de OPO.
Kopen kan je bij OP zelf doen. Of op MP e.d.
Verder ben ik gewoon teverden met toestel

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• MarcoPolo
Ik had zelf ook al wel op tweakers gekeken, maar was eigenlijk op zoek naar een nieuw toestel.
Mag ik vragen waar jullie hem hebben gekocht?

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
gewoon op de site zelf van oneplus lijkt mij ;)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:06

DarkSide

theres no place like ::1

idd gewoon op de site van OP.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
ownagekiller schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:06:
Ik heb al even rondgekeken en zag hem op aliexpress staan voor 230 nieuw (wit 16gb).
Op de OnePlus one site is alleen de 64 gb versie nog maar te koop.
Waarom wil je graag de 16GB versie hebben? Als ik jou was zou ik echt de 64GB versie kopen. Kost 30 euro meer, maar heb je wel veel langer plezier van.
Ik heb wel op forums gelezen dat de OnePlus One wat problemen heeft met software etc.
Ik heb dus al wel gelezen dat de Opo wel enkele problemen heeft de laatste tijd, is het dus wel slim om eentje te kopen?
Heeft iemand ook een opo? die mij er wat over kan vertellen (over of de opo problemen heeft de laatste tijd).
Ben benieuwd welke problemen je precies bedoeld. Er zijn in april een aantal problemen geweest met het touchscreen, maar deze zijn met software updates opgelost. De OPO draait momenteel de nieuwste Android versie 5.1.1, dus met support zit dat ook allemaal prima.

Ik heb zelf een OPO en ben er erg tevreden mee. Beste toestel wat ik ooit gekocht heb. Accuduur is goed (+/- 2 dagen). Standaard CM.
Weet iemand waar je de 16gb versie een beetje voordelig kan kopen? of de 64 gb versie (2e keus) voor een goede prijs?
De 64GB versie is gewoon te koop voor 299 euro op de OPO website. Je kan dan, zoals hierboven aangegeven, gewoon kijken in V&A of marktplaats raadplegen.

Als je de telefoon uit china importeert, moet je goed opletten dat je niet de 'china' versie hebt. Deze ondersteunt hele andere frequenties dan de Europa versie. Hierdoor kan je mogelijk geen 3G gebruiken.

• MarcoPolo
De 16-gb versie heb ik voor een vrije lage prijs gezien (230 euro ongeveer) daarom vond ik die wel aantrekkelijk.
Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een nieuw toestel, omdat ik vrijwel elk jaar wel weer een nieuw toestel koop.
Ja die problemen die je beschrijft, daar heb ik indd over gelezen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja, op je vragen kun je een antwoord krijgen door gewoon even zelf rond te zoeken. Er is hier een groot ervaringentopic waar je voldoende informatie kunt vinden. Ook kun je gewoon op de site van OP terecht om het toestel te kopen. Dit topic gaat dus dicht wegens een gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.