Toon posts:

Win 10 Schermtoetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop met touchscreen en ondanks dat ik het schermtoetsenbord uit heb staan, komt hij wel steeds te voorschijn als ik ook maar met de muis in Word klik. Elke keer weer opnieuw. In Excel verschijnt het schermtoetsenbord overigens niet.
ik heb Google al gebruikt om naar een oplossing te zoeken, maar ik krijg alleen maar resultaten over hoe ik het aan kan zetten. Ook heb ik binnen Word gezocht, maar ook daar kan ik er geen opties over vinden.

Heeft iemand hier suggesties dan wel oplossingen?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:33

Umbrah

The Incredible MapMan

Klik je met de muis, of met je touchscreen? Had je dit probleem ook in Windows 8? Windows 10 is, net zoals Windows 8, Content & Form Factor aware. Zit Office toevallig in tablet modus? Je laptop algemeen in tablet modus? Is er wel een gewoon toetsenbord aangesloten? Welke laptop is het?

Verwijderd

Topicstarter
Ik klik met mijn pentablet die ik gebruik als muis. In windows 8 had ik dit probleem niet en dit probleem komt echt alleen in Word voor. Ik heb een los toetsenbord aangesloten op mijn laptop en eerlijk gezegd gebruik ik mijn touchscreen nooit.
En hoe kan office dan wel mijn laptop in tablet modus zitten? Die ik optie ken ik niet. Het betreft trouwens Acer Aspire V7. Een normale laptop met toevallig een touchscreen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 11:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ah via nog meer zoeken ben ik uiteindelijk terecht gekomen dat het dus telkens naar voren komt, omdat ik met een pentablet werk. En Windows dus automatisch de handgeschreven teksten invoeren aanzet. Dit is een service die je aan en uit kunt zetten. Maar nu heb ik natuurlijk geen zin om elke keer als ik de computer aanzet die handmatig uit te moeten zetten.
Iemand daarvoor suggesties?

P.s. het venster komt niet meer naar voren in Word op dit moment, maar het is geen permanente oplossing.

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:34
Is dit een service waarvan je het opstarten op manual kan zetten? Op die manier mag hij niet opstarten als je je laptop aanzet. Mocht je het dan willen gebruiken, moet je hem handmatig even starten.

Verwijderd

Topicstarter
Dus de service zowel een keer op handmatig gezet als op uitgeschakeld. Wordt hij alsnog uitgevoerd... Moet ik hem alsnog handmatig stoppen. Hoe kan een service toch runnen als je gezegd hebt dat hij uit moet staan?
Echt windows 10 :') ik was er al klaar mee toen hij aan de upgrade begon.
Pagina: 1