Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 10 mobile krijgt fotobeheer en bediening met één han

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
nieuws: Windows 10 mobile krijgt fotobeheer en bediening met één hand

Allicht laat, bijna twee dagen nadat het artikel geplaatst is, maar: wat doet in hemelsnaam deze zin in het artikel?
Het zit bovendien in de iPhone 6-serie.
Wat is hier de toegevoegde waarde van? Omdat Apple het heeft toegepast in een van de toestellen is het onbegrijpelijk dat het niet in toestellen van andere fabrikanten zit?
Voegt naar mijn mening niets toe en had weg gelaten mogen worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Vickiieee op 17-09-2015 14:38 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dank voor je opmerking :)

Het is doodgewoon om nieuwe functies naast bestaande functies op andere platformen te leggen. Dat doen we bij Windows/OS X/Linux en ook op mobiele platformen. Zie bijvoorbeeld de aankondiging van de iPhone 6 Plus, waar staat
Apple voegt bovendien een functie toe met de naam Live Photos en dat doet denken aan de kleine filmpjes, zoals Nokia die toevoegde aan zijn Lumia-toestellen
Smartphones en mobiele besturingssystemen bevinden zich niet in een vacuum: het zijn platformen in een concurrerende markt en de vergelijkingen met features op andere platformen helpt lezers een breder beeld te krijgen van de smartphonemarkt en de spelers die daarop figureren :)

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
arnoudwokke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:17:
Dank voor je opmerking :)

Het is doodgewoon om nieuwe functies naast bestaande functies op andere platformen te leggen. Dat doen we bij Windows/OS X/Linux en ook op mobiele platformen. Zie bijvoorbeeld de aankondiging van de iPhone 6 Plus, waar staat
[...]
Klopt, maar daar heeft de opmerking wel iets meer body dan de 'kreet' (mag ik het zo noemen?) die in het genoemde artikel staat. Daarnaast is het woord 'bovendien' naar mijn mening een beetje ongelukkig gekozen. Dat brengt mij tot de vraag zoals ik die in de TS gesteld heb ;).
[...]

Smartphones en mobiele besturingssystemen bevinden zich niet in een vacuum: het zijn platformen in een concurrerende markt en de vergelijkingen met features op andere platformen helpt lezers een breder beeld te krijgen van de smartphonemarkt en de spelers die daarop figureren :)
Allicht, maar zie bovenstaand punt. In dat geval liever iets meer toelichting.

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Ah, dank voor de toelichting :) Ik snap je vraag, maar het verschil in 'body' zie ik niet zo. In beide gevallen is het een beschrijving van een functie met daarbij de opmerking dat andere platformen het ook hebben. Dat 'bovendien' slaat dus ook op het feit dat sommige Androids het hebben en is daar dus een tussenwoordje als verbinding tussen de twee elementen :)

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
arnoudwokke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:17:
Ah, dank voor de toelichting :) Ik snap je vraag, maar het verschil in 'body' zie ik niet zo. In beide gevallen is het een beschrijving van een functie met daarbij de opmerking dat andere platformen het ook hebben. Dat 'bovendien' slaat dus ook op het feit dat sommige Androids het hebben en is daar dus een tussenwoordje als verbinding tussen de twee elementen :)
Volgens mij is het dik gedrukte stuk toegevoegd, of heb ik het mis? ;)
Dat werkt door de Start-knop vast te houden, waarna het scherm omlaag komt. Sommige grote Android-toestellen hebben die functie ook, als de fabrikant dat heeft ingebouwd. Het zit bovendien in de iPhone 6-serie.
Dat het woord 'bovendien' als verbinding tussen de elementen gebruikt wordt snap ik. Ik vind het echter 'verheven' klinken, alsof het beter is dan de rest, aangezien ik voor objectiviteit ben struikelde ik dan ook over dit woordgebruik.
"Het zit bovendien in de iPhone 6-serie." of "De functie is ook in de iPhone 6-serie ingebouwd."

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Ik zie het verschil niet tussen beide formuleringen, maar 'ook' zit al in de zin ervoor :)

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
arnoudwokke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:39:
Ik zie het verschil niet tussen beide formuleringen, maar 'ook' zit al in de zin ervoor :)
Shit, daar heb je me. Maar die regel heb je dan ook net pas toegevoegd :P

"Dat werkt door de Start-knop vast te houden, waarna het scherm omlaag komt. De functie is daarnaast terug te vinden in grote Android-toestellen, als de fabrikant dat heeft ingebouwd. Apple heeft de mogelijkheid ingebouwd in de iPhone 6-serie."

Zo dan? :D

[ Voor 35% gewijzigd door Vickiieee op 17-09-2015 15:05 ]

• arnoudwokke

arnoudwokke

Redacteur
Nee hoor, ik heb niets aangepast tijdens het lopen van dit topic :)
Pagina: 1