reclame laadt later en daarom klik ik mis :(

Pagina: 1
Acties:

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als ik op het forum rondklik dan laadt de reclame (want natuurlijk gewhitelist) bovenaan vaak wat later dan de pagina zelf. Vaak wil ik net op dat moment een link aanklikken en dan verspringt de pagina net door het laden van de ad. Waardoor ik -omg- in het verkeerde topic kom..

Kan die reclame ruimte bovenaan niet bij laden pagina ingesteld worden?

Bijna een first world problem maar ik vind het irri.. :)

specs

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar zijn al vaker topics over gemaakt, kan niet omdat de grootte van de ad niet vaststaat dacht ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 17-09-2015 09:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 16:31

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Is inderdaad al vaker besproken en ook al uitgelegd door Crisp:

crisp in "Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door"

Deze kan dus door naar het archief

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 17-09-2015 09:15 ]

• maratropa
  • Niet online
Aaah ooh ok thanks.. Nog een reden om maar een abbo te nemen binnenkort.. :)

specs

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En dan moet je nagaan dat mensen de tabs gebruiken en dus eerst op de banner klikte, ipv de tab vanwege het verschuiven. De ad is nu onder de tabs geplaatst, dus dat je op een ander forum deel komt, is de minste van je zorgen zou ik zo zeggen ;). En he, wie weet zie je een interessant topic waar je in mee wilt praten die je anders nooit zou zien. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Haha idd,

Hey maar ik dacht, (ik zit wat te F5'en ) nu is er ook af en toe geen ad.. Kunnen jullie niet standaard de gemiddelde adhoogte al instellen, zodat gemiddeld genomen het verspringen zo klein mogelijk is?

Eigenlijk vind ik het maar leip, bijna 2016, een forum vol met cracks en dit usability probleem kan gewoon niet gefixed worden? :p

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Nee, het reserveren van ruimte is juist vanwege het niet 100% tonen van een ad onhandig. Dan zit je met een deel lege ruimte en dat ziet er dan ook niet uit. Dit is al eerder bedacht namelijk. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1