Toon posts:

HDD niet zichtbaar windows verkenner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb nog niet zolang geleden een pc laten bouwen en ik ben er echt super blij mee, er is alleen nog een klein probleem en dat is dat de HDD niet zichtbaar is in de windows verkenner...

Ik heb windows en alle programma's op de SSD gezet, maar wil de HDD gebruiken voor opslag. Bij schijfbeheer zie ik hem wel staan..

Hebben jullie enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik de HDD kan gebruiken?

Alvast bedankt!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-01 16:27

TheBorg

Resistance is futile.

Maak eens een plaatje van het schijfbeheer. Misschien is er nog geen partitie, misschien heeft de drive simpelweg geen schijfletter. Kan van alles zijn. :)

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Heb je er een partitie op aangemaakt en een schijf letter? Vast niet 😉

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• stylzzzz
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-01 20:11
Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:53:
Hoi allemaal,

Ik heb nog niet zolang geleden een pc laten bouwen en ik ben er echt super blij mee, er is alleen nog een klein probleem en dat is dat de HDD niet zichtbaar is in de windows verkenner...

Ik heb windows en alle programma's op de SSD gezet, maar wil de HDD gebruiken voor opslag. Bij schijfbeheer zie ik hem wel staan..

Hebben jullie enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik de HDD kan gebruiken?

Alvast bedankt!
Als je hier op googled kom je de oplossing al snel tegen. Via schijfbeheer kan je hem formatteren, en ook kun je hem een letter toewijzen ( net zoals C: / en D: ) als je dit hebt gedaan verschijnt die waarschijnlijk automatisch in Windows verkenner...

Verwijderd

Topicstarter
Ga het vandaag even proberen, bedankt!