Ik zoek een?
Ik zoek een gaming headset, te gebruiken voor (je raadt het al) games en daarnaast het communiceren via Skype danwel Teamspeak.
Wat is je budget?
Om en nabij de 60 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur. Had hiervoor een de Sennheiser PC 310 G4ME die me goed beviel, maar ben niet gebonden aan Sennheiser.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het thuis gebruiken. De pc staat in de woonkamer, dus ik wil niet helemaal afgesloten zijn voor geluiden van buitenaf. Daarnaast moet hij licht en comfortabel zijn. Ik heb nu een Logitech G230 in bruikleen maar die vind ik echt te grote oorschelpen hebben.
Zelf heb ik 3 headsets op het oog:
Sennheiser PC 310 G4ME omdat ik weet wat ik er aan heb.
Steelseries Siberia V2 puur gebaseerd op de review van Tweakers
Kingston HyperX Cloud omdat ik er positieve dingen over lees
Maar, zoals aangegeven, sta ik open voor andere suggesties.
Ik zoek een gaming headset, te gebruiken voor (je raadt het al) games en daarnaast het communiceren via Skype danwel Teamspeak.
Wat is je budget?
Om en nabij de 60 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur. Had hiervoor een de Sennheiser PC 310 G4ME die me goed beviel, maar ben niet gebonden aan Sennheiser.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het thuis gebruiken. De pc staat in de woonkamer, dus ik wil niet helemaal afgesloten zijn voor geluiden van buitenaf. Daarnaast moet hij licht en comfortabel zijn. Ik heb nu een Logitech G230 in bruikleen maar die vind ik echt te grote oorschelpen hebben.
Zelf heb ik 3 headsets op het oog:
Sennheiser PC 310 G4ME omdat ik weet wat ik er aan heb.
Steelseries Siberia V2 puur gebaseerd op de review van Tweakers
Kingston HyperX Cloud omdat ik er positieve dingen over lees
Maar, zoals aangegeven, sta ik open voor andere suggesties.