Toon posts:

Facebook eigen naam mag niet meer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom thuis zet mijn Facebook aan en om een of andere vage redenen is mijn eigen naam niet meer toegestaan. Ik mailen om het probleem op te lossen maar geen antwoord Nu moet ik volgens Facebook mijn ID gegevens geven en daar pas ik voor want ze geven ook geen redenen waarom mijn naam zo in eens na jaren verboden is.

Waarom gebeuren deze dingen en wat is hun doel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Misschien heb je een hele gekke naam en hebben ze bedacht dat het onmogelijk is dat er iemand rondloopt met zo'n debiele naam als de jouwe?

Nee zonder gekheid: je zult moeten bewijzen dat je echt zo heet, en id kaart is daar de enige oplossing voor voor Facebook blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En natuurlijk ga je daar opschrijven dat het voor Facebook.com is, met een datum en een jaar. Het BSN nummer kras je door... (en ja ook de MRZ, anders staat je BSN er nog steeds op in geval van een paspoort).

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja zo ver laat ik mij iig niet door Facebook manipuleren. Ik verwijder mijn huidige en als het de volgende keer weer gebeurd verwijder ik hem voor goed. En als ze mij niet vertrouwen kunnen ze nog altijd naar de AIVD stappen.