Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat o.a. Chrome en Opera browsers hun downloads op m'n microsd kaart zetten ipv het interne geheugen?

Voor de fotocamera kon ik dit makkelijk bij de instellingen veranderen, maar bij de browsers kon ik t niet vinden.

Bvb

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden?

Dit was niet bot bedoeld :P maar jij geeft dermate weinig info dat het voor ons een gokspelletje zou worden. Daar is natuurlijk niemand mee geholpen. Vertel dus eerst wat er niet werkt, dan kunnen we samen op zoek naar wat er wel zou kunnen werken. Vertel ook duidelijk wat voor software je precies draait.

[ Voor 65% gewijzigd door Room42 op 16-09-2015 17:12 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• marnix.moed
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-01-2022
[b][message=44931896,noline]Evanescent schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:07

Dit was niet bot bedoeld :P maar jij geeft dermate weinig info dat het voor ons een gokspelletje zou worden. Daar is natuurlijk niemand mee geholpen. Vertel dus eerst wat er niet werkt, dan kunnen we samen op zoek naar wat er wel zou kunnen werken. Vertel ook duidelijk wat voor software je precies draait.
Sorry, ik heb een Sony z3+/plus dual sim (E6533) met Android lollipop 5.0.2. Google Chrome versie 45.0.2404.133 en Opera versie 30.0.1856.93524.

Ik heb zelf al gezocht, maar de tips en instructies die ik heb gevonden werken niet. Vaak omdat ze naar menu's of instellingen verwijzen die mijn Z3plus niet heeft.

Mocht er nog extra info benodigd zijn, dan hoor ik dat graag.