Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ssl.nu certificaat

Pagina: 1
Acties:

• sander.jansen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-09-2023
hey,

Ik ben aan het kijken voor een certificaat, liefst een wildcard voor mijn mac server app. Ik ben een tijdje aan het kijken geweest en kwam uit op ssl.nu nou is mijn vraag of mensen hier ervaring mee hebben en of het daadwerkelijk gratis is en of er toevallig nog ogen en haken aan zitten die ik zou moeten weten voordat ik wat ga aanvragen. Ik kan op hun site niet echt iets vinden dat het wat gaat kosten maar ook niet echt referenties dat het goed is of niet... wat zeggen jullie hiervan?

EDIT:
lol... laat maar... heb net de prijslijsten gevonden -.-

[ Voor 6% gewijzigd door sander.jansen op 16-09-2015 15:45 ]

• RatedR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-11 23:59
Als je op zoek bent naar gratis SSL certificaten, zou ik dit even in de gaten houden: https://letsencrypt.org/

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Als je nu direct een cert wil: namecheap. Wildcard gaat je altijd ~80 euro kosten of meer, voor minder dan dat is de kans klein dat het dan nog van een grote CA komt.

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:37
startssl

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:28
RatedR schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:45:
Als je op zoek bent naar gratis SSL certificaten, zou ik dit even in de gaten houden: https://letsencrypt.org/
Let's Encrypt is niet direct van plan om wildcards af te leveren, en de "gewone" zijn niet voor november beschikbaar... Dus voor onmiddelijk is het geen optie, als het geen haast heeft zou ik inderdaad ook wel wat wachten.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:20
Aangenomen dat het je puur om een valide certificaat gaat, WoSign biedt certificaten met een veelvoud aan SANs aan.

Moet je prima mee uit de voeten kunnen, gewoon even goed nadenken over welke subdomains je gebruikt ;)
Pagina: 1