Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• InstantKarma
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-08-2021
Beste tweakers,

Ik zit met het volgende probleem: Op kantoor hebben we een WiFi netwerk met diverse Airport Extreme access points (2,4 Ghz). Ik kan dus met mijn device het kantoor doorlopen en roamen tussen deze AP's terwijl ik met dezelfde WiFi SID verbinding heb.

So far so good, totdat de CAT B15Q in beeld kwam althans... Wanneer ik met de CAT van het ene naar het andere access point loop zie ik dat er wel gewoon WiFi verbinding in stand gehouden wordt, maar kan ik het internet niet meer benaderen. WiFi aan/uitzetten helpt weliswaar, maar het begint toch irritant te worden.
In de airport utility van Apple zie ik overigens dat de CAT wel netjes als client ondergebracht is bij het betreffende AP.

Ik heb zowat elke combinatie van instellingen in de geavanceerde WiFi instellingen geprobeerd, zonder resultaat. Ook hebben collega's met andere android devices geen problemen met de WiFi (ik ben de enigste met de CAT).

Android versie is 4.4.2

Hebben jullie misschien suggesties?

Bij voorbaat dank.