BF4 kan de settings van mantle niet meer veranderen

Pagina: 1
Acties:

• foxtrot81
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 08:17
Ik had een vraag ik heb een tijdelijke videokaart gekregen ter overbrugging voor 10 dagen, en die trekt geen mantle het gaat om dit type nummer : ASUS EAH5450 SILENT/DI/1GD3(LP)
Ik kom bij bf4 niet in het spel om weer terug te zetten van mantle af, nu snap ik dat deze kaart niet geschikt is maar commanderen kan er nog prima mee.(er komt een ASUS STRIX-R9380-DC2OC-2GD5 in)

Nu is mijn vraag kan ik deze settings ook buiten het spel om veranderen.(verwijderen en installeren van bf4 heb ik al gedaan maar had alles onthouden)
Ik krijg de volgende foutmelding te zien :
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/25iciuu.png

Anders wordt het even afkikken :X

Carpe scrotum

• Matthijz98
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:14
Het je ook al de drivers van AMD verwijdert??

• foxtrot81
Matthijz98 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:49:
Het je ook al de drivers van AMD verwijdert??
Nee ik had niet alle drivers van AMD verwijderd enkel bf4 , heeft bf4 daarom alle instellingen onthouden?
Anders kan ik dat nog proberen idd

Carpe scrotum

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 00:40
foxtrot81 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:51:
[...]

Nee ik had niet alle drivers van AMD verwijderd enkel bf4 , heeft bf4 daarom alle instellingen onthouden?
Anders kan ik dat nog proberen idd
Je savegame wordt via Origin natuurlijk opgeslagen in de cloud, wellicht dat de settings ook worden opgeslagen. Dan zou je je lokale savegame kunnen verwijderen en de game kunnen starten zonder dat er met de cloud gesynced wordt. Dan kun je in ieder geval uitsluiten of je settings naar de cloud gaan.

Verder inderdaad alle drivers van AMD verwijderen en daarna de drivers van je huidige videokaart installeren. Doordat er Mantle-compatible drivers zijn achtergebleven zijn deze settings ook in BF beschikbaar. Met het verwijderen van die drivers gaan dus ook de settings weg (lijkt me in ieder geval vrij logisch).

Mijn Cardmarket-profiel

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:57

Nogne

>.<

Heb je in de Catalyst Control Center geen mogelijkheid om BF4 te laten " optimaliseren"? Via AMD Gaming Evolve Client kan je je games optimaliseren voor je videokaart, het programma zelf is niet echt super maar mogelijk kan deze je instellingen veranderen.

PS/XBL: Nogne

• foxtrot81
ChokingHazard schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:56:
[...]

Je savegame wordt via Origin natuurlijk opgeslagen in de cloud, wellicht dat de settings ook worden opgeslagen. Dan zou je je lokale savegame kunnen verwijderen en de game kunnen starten zonder dat er met de cloud gesynced wordt. Dan kun je in ieder geval uitsluiten of je settings naar de cloud gaan.

Verder inderdaad alle drivers van AMD verwijderen en daarna de drivers van je huidige videokaart installeren. Doordat er Mantle-compatible drivers zijn achtergebleven zijn deze settings ook in BF beschikbaar. Met het verwijderen van die drivers gaan dus ook de settings weg (lijkt me in ieder geval vrij logisch).
Ik ga er mee aan de slag thanks alvast

Carpe scrotum

• foxtrot81
Nogne schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:59:
Heb je in de Catalyst Control Center geen mogelijkheid om BF4 te laten " optimaliseren"? Via AMD Gaming Evolve Client kan je je games optimaliseren voor je videokaart, het programma zelf is niet echt super maar mogelijk kan deze je instellingen veranderen.
Even checken

Carpe scrotum

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ipv verwijderen en re-install, doe ff een repair. Da's ook nodig als je van AMD naar Nvidia switcht.
Als het goed is reset deze dan alle settings.

Voor de duidelijkheid, dat doe je vanaf origin -> mijn games, rechtermuisknop op bf4, repair.

[ Voor 24% gewijzigd door KillerAce_NL op 16-09-2015 15:39 ]

• foxtrot81
ChokingHazard schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:56:
[...]

Thanks even save game wissen in de folder en klaar, hij doet het weer :)

Carpe scrotum

Pagina: 1